Til vårt kollegie søker vi en kundeorientert supportmedarbeider
Om stillingen
VisBook leverer et fremtidsrettet og robust programvaresystem til hotell- og reiselivsbransjen. Vi er markedsledende i Norge, opplever stor vekst i Sverige, og satser nå i Danmark, UK og på Island.
Vi søker en person som ønsker å bidra med å bygge opp framtidens PMS. Det er en fordel om du har erfaring fra hotell og reiseliv, er interessert i IT og har gode språkkunnskaper. Dine oppgaver vil være å lære opp og supportere våre nye og eksisterende kunder i programvaren VisBook.
Det stilles også krav til at du blir sikkerhetsklarert av Nasjonal sikkerhetsmyndighet (NSM).
Dette har vi lyst å tilby deg:
- Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø i en virksomhet i ekspansjon
- Gode utviklingsmuligheter både personlig og faglig
- Bli del av et firma i vekst
- Kompetente arbeidskollegaer i et trivelig arbeidsmiljø. Vi er en hyggelig og jovial gjeng som ikke er redd for å dele kunnskap eller erfaringer
- konkurransedyktige betingelser og attraktive goder
- Kontor på Kvikne og/eller Oppdal
- Lønn etter avtale
Om bedriften
VisBook AS er et programvareselskap etablert i 1995, som 23 år etter har 29 ansatte og 700 kunder i Norge og utland. Hovedkontoret med support og noe administrasjon ligger på Kvikne, mens utviklingskontoret holder til på Oppdal. Vi har også et datterselskap i Sverige (VisBook AB) med 6 ansatte.
VisBook AS utvikler, drifter, selger og driver opplæring/support av bookingsystemet VisBook, som er et online booking- og administrasjonssystem.
VisBook er i rask vekst og har nå behov for å utvide sin stab med flere dyktige medarbeidere som kan være med å utvikle selskapet i tiden fremover.