Selge kjente magasiner til Aftenpostens abonnenter?
Schibsted Norge Brukermarked Salg er i stor vekst, og derfor søker vi deg som ønsker å jobbe med salg av veletablerte og sterke merkevarer, i en solid og velrenommert bedrift.
Som abonnementselger i Schibsted Norge vil din primære arbeidsoppgave bestå av utgående telefonsalg av Aftenpostens magasiner til aktive abonnenter av Norges største avis, Aftenposten.
Din produktportefølje inneholder bl.a Aftenposten Innsikt, Aftenposten Historie, Aftenposten Junior m.fl.
Dette er en perfekt mulighet for deg som har behov for å skape din egen suksess, i samarbeid med dyktige ledere og kolleger med lang erfaring.
Vi er på utkikk etter deg som ønsker å bidra med godt humør, og har et sterkt ønske om å vokse sammen med oss til nye høyder.
''Culture eats strategy for breakfast'' - Peter Drucker
Personen vi søker er:
- Mål og resultatorientert
- Har et velutviklet konkurranseinstinkt
- Har gode samarbeidsevner
- Er punktlig og pålitelig
- 6 mnd salgserfaring
- Må beherske norsk, skriftlig og muntlig, meget godt
Schibsted Norge tilbyr:
- Garantilønn
- Profesjonell opplæring og oppfølgning
- Gode provisjoner og bonusordninger
- Utlandsturer to ganger årlig
- Sosiale sammenkomster
- Kantineløsning og treningsrom
- Gratis tilgang til avis og magasiner
- Moderne lokaler midt i Oslo sentrum
Arbeidstid:
08:45-16:00
Om bedriften
Salg og marked er en stor og viktig avdeling i nye Schibsted Norge Abonnementsmedia. Denne avdelingen har som hovedmandat å maksimere antall abonnenter for Schibsted Norge Abonnementsmedia, inkludert Aftenposten Forlag. I tillegg til dette har avdelingen et overordnet ansvar for å kommersialisere på merkevarene til de enkelte mediehusene, det vil si Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, produktene til Aftenposten forlag samt seks lokalaviser. Porteføljen har en omsetning på 1,5 milliarder kroner og leverer 500 000 abonnement.