Kundebehandlere søkes til Telia
Trenger du en spennende jobb hvor du kan utvikle deg og få relevant arbeidserfaring?
Vi leter etter deg som er positiv, utadvendt og har meget gode kommunikasjonsferdigheter.
Arbeidsoppgaver består primært av å svare på kundehenvendelser på telefon. Andre arbeidsoppgaver kan inkludere håndtering av henvendelser gjennom e-post og sosiale medier. I tillegg er mersalg en betydelig del av jobben, så det er viktig å være motivert for å oppnå imponerende resultater. Under opplæringen vil du få all nødvendig kunnskap både om produktet og salg. Opplæringen varer en uke og er betalt.
Vi tilbyr:
• Full opplæring
• Tarifflønn + bonusordning
• 75% - 100% stilling
• Arbeid i et selskap der din trivsel står i fokus
• Sosiale sammenkomster og konkurranser
• Sentral beliggenhet i Oslo i nye moderne lokaler
• Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
• Gode karrieremuligheter
Hvem er du?
• Energisk, utadvendt og blid
• Strukturert, nøyaktig og selvstendig
• Hjelpsom, empatisk og nysgjerrig
Kvalifikasjoner:
• Erfaring fra salg eller serviceyrker er en fordel
• Svært gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk
Søknadsfrist: Snarest
Oppstart: 4.januar
Arbeidstid: Arbeidet kan inneholde morgen-, ettermiddag- og kveldsvakter. Det må også påberegnes helgearbeid.
Teleperformance er verdens største leverandør av kundeservicetjenester, og håndterer henvendelser i alle kontaktkanaler. Vi er etablert i 76 land med mer enn 340 kundesentere og over 300.000 ansatte. Våre medarbeidere utfører service på mer enn 265 språk og dialekter, og vi kommuniserer med om lag 40 % av verdens befolkning hvert eneste år. Våre kunder er fra et bredt utvalg av bransjer fra de mest velkjente merkevarene lokalt og i verden.
Om bedriften
Teleperformance Nordic is part of the multinational Teleperformance, which is the largest company in the industry worldwide, with more than 330.000 employees throughout the world.
We are disrupting and transforming the industry for more than 40 years. Our job is to connect the most prominent and most respected brands on the planet with their customers, bringing solutions and always making sure that each interaction matters.