Være logistikkansvarlig for fremtidens infrastruktur?
Stillingsannonsen er inaktiv.Adecco
Oslo
For en av våre samarbeidspartnere sentralt i Oslo søker vi en logistikkansvarlig med gode IT-kunnskaper og tidligere erfaring fra logistikkarbeid.
Vår samarbeidspartner har lang erfaring, arbeider med å utvikle fremtidens infrastruktur og er markedsleder innenfor sin bransje.
Her vil du bli en del av et godt arbeidsmiljø med fokus på høy kvalitet og kontinuerlig forbedring.
Kvalifikasjoner:
• Relevant utdannelse eller fagbrev er en fordel (ikke et krav), eller annen relevant erfaring som kompenserer for dette.
• Gode fremstillingsevner på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.
• Gode IT-kunnskaper i MS-Office, særlig Excel
• Kjennskap til ERP-systemer.
• Truckførerbevis.
Arbeidsoppgaver:
• Varemottak og operativ oppfølging av leveranser.
• Operativ varehåndtering, sørge for riktige lagringsforhold.
• Kvalitetsutfordringer og avvik i leveransene (i samarbeid med innkjøp).
• Ansvar for operativ drift av lagerfunksjonen og relaterte oppgaver for prosjektet.
• Tett samarbeid med innkjøp og prosjektansvarlig ved vareuttak og interntransport.
• Bistå ved rapportering.
• Sørge for at varelagerlister samsvarer med fysisk varelager til enhver tid.
Vi er ute etter deg som tar initiativ, er serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner. Du bør trives med å arbeide både selvstendig og i team, og evner å arbeide med mange detaljer.
Oppstart: Mellom 01-15.03.2021
Varighet: Ut august 2021
Arbeidssted: Sentralt i Oslo.
Du registrerer deg med navn og adresse og laster opp din personlige CV direkte mot denne stillingen. Søknader behandles fortløpende.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Adecco
Adresse
Sjølyst Plass 2, 0278 Oslo
Om stillingen
Antall stillinger
1
Oppstart
1. mars 2021
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 10. mars 2021
Hentet fra: Adecco
Referanse: 2300590
Stillingsnummer: 6381f8e6-a831-4a26-b35a-2659c023476a