Avdelingsleder med mot og masse energi søkes til Stabæktunet bo- og behandlingssenter
Org. nr: - Stillingsident: 4098953841 Presentasjon av stillingen:
Vi søker en engasjert avdelingsleder som er fremtidsrettet og har evne til å tenke nytt! Stillingen vil inngå i vårt lederteam, som er ungt, uformelt og dynamisk.
Stabæktunet bo- og behandlingssenter ligger sentralt på Stabekk, med kort vei til buss og tog. Institusjonen har 86 pasienter fordelt på to somatiske og en demensavdeling - samt et dagaktivitetssenter til 12 brukere.
Vi har stort fokus på og er langt fremme i forhold til å utvikle våre tjenester mot morgendagens eldreomsorg, til det beste for våre beboere og brukere. UNIKT sykehjem er vår kvalitetsstandard og skal prege innholdet på tjenestene vi gir. For å komme dit må alle ansatte være villige til å tenke nytt og være positive til nye måter å gjøre ting på, med beboer i fokus. Stabæktunet har blant annet som mål å skape aktivitetsglede blant beboere og ansatte. Se vår offisielle facebookside ¿ Stabæktunet bo- og behandlingssenter, Bærum kommune.
Vi har ledig stilling som avdelingsleder på Skjermet demensavdeling i 4.etg.og Dagaktivitetssenter i 1.etg.
Ansvar for 20 beboere og ca.19 årsverk i avdelingen, samt 12 brukere og ca. 2 årsverk på Dagaktivitetssenteret.
Vil du vite mer om oss:
klikk her
Arbeidsoppgaver
¿ Personal-, økonomi- og driftsansvar
¿ Bidra til at tjenestestedet når fastsatte mål og resultatkrav
¿ Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe
¿ Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
¿ Journalansvarlig ift. tjenestedokumentasjon
¿ Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
¿ Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner
¿ Utdanning på 3-årig helsefaglig høyskolenivå, sykepleie eller vernepleie
¿ Formell lederutdanning er ønskelig
¿ Relevant erfaring kan kompenseres for krav til lederutdanning
¿ God erfaring fra aktuelt fagfelt er ønskelig (geriatri, demens og alderspsykiatri)
¿ Må kjenne lovverk for tjenesteområde
¿ God digital forståelse og erfaren IT-bruker
¿ Søkere fra land utenfor Skandinavia, må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Utdanningsretning
Helsefag
Utdanningsnivå
Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
Personlige Egenskaper
¿ Gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
¿ Arbeider systematisk, strukturert og selvstendig
¿ Positiv og fleksibel med evne til å inspirere og involvere
¿ Resultat- og løsningsorientert
¿ Stor arbeidskapasitet og liker utfordringer
¿ Kunne håndtere mange oppgaver samtidig og tåle stress
Personlig egnethet vil i stor grad bli vektlagt
Vi tilbyr
¿ Lønn etter kompetanse og ansvar
¿ Lederopplæringsprogram i kommunen
¿ Et godt arbeidsmiljø / lederteam
¿ Et kompetent og engasjert fagmiljø
¿ Kompetanseutviklingsstipend
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
¿ Offentlig pensjonsordning
Annet
¿ Vitnemål og attester tas med på intervju
¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
¿ Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25)
Kontaktinformasjon
Irene Jensen, Tjenesteleder, Tlf: 93244494
Arbeidssted
Høvik
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4098953841
Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 30.07.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4098953841&company_id=1081735462&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden