Nytenkende advokatsekretær søkes til veletablert advokatfirma i vekst
På vegne av vår oppdragsgiver i advokatbransjen søker vi advokatsekretær/ advokatassistent til fast stilling. Advokatfirmaet jobber både med forretningsjus og privatrett, og har hatt en hyggelig vekst de siste årene. De er kjent for sin likestilte og inkluderende kultur.
Den vi ser etter har gjerne erfaring fra advokatbransjen, er serviceinnstilt, datakyndig og tar nye systemer raskt. Vi ser etter en person som trives med tidvis høyt tempo, som jobber strukturert og har høy etisk standard. Du er opptatt av å bidra til et godt arbeidsmiljø og er raus mot dine kollegaer.
Advokatbransjen er stadig i endring. Det er derfor viktig at du er fremtidsrettet og ikke er redd for å ta i bruk nye metoder og systemer. Vi ser for oss en person som er interessert i å være med på å videreutvikle stillingen i takt med de raske endringene i bransjen. Stillingen vil skreddersys noe etter kompetanse. Man vil inngå i et sekretærteam som jobber på tvers av fagområder, men med mulighet til å spesialisere seg. Personlig egnethet vektlegges høyt i valg av medarbeider til stillingen.
Ønsket oppstart er 1. april.
Arbeidsoppgaver:
- Utarbeidelse av juridiske og faktiske utdrag
- Utarbeidelse av profesjonelle presentasjoner
- Arbeid med korrekturlesing, kvalitetssikring av dokumenter og oversettelse
- Etablering av elektroniske datarom, oppfølgning og koordinering av tilgangsrettigheter mv.
- Kommunikasjon med domstolene gjennom Aktørportalen
- Noe markedsarbeid
- Delta i utviklingsprosjekter
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Du har gjerne noen års erfaring som advokatsekretær eller assistent i konsulent- eller revisjonshus- eller tilsvarende type tjenesteleverandører
- Du har meget god erfaring med bruk av MS Office-programmene, samt Adobe Pro
- Du har kjennskap til bruk av elektroniske datarom
- Du er opptatt av å finne nye løsninger og er komfortabel med å ta i bruk ny teknologi
- Du er opptatt av godt språk og er flytende i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Du er strukturert, nøyaktig og ryddig
- Du er en relasjonsbygger og har gode kommunikasjonsferdigheter
De tilbyr:
- Et meget godt sosialt miljø med hyggelige og engasjerte kolleger
- Konkurransedyktige betingelser
- Representative lokaler sentralt i Oslo
- Et fremtidsrettet og verdidrevet advokatfirma i vekst
Frist for søknad på stilling er 24.02.2020, men vi intervjuer fortløpende til denne stillingen. Dersom du ønsker å søke, anbefaler vi å legge inn søknad snarlig.
Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med rekrutteringskonsulent Vegar Mørk i ABC Personell på 22 98 93 92 eller på vegar@abcpersonell.no. Søknad og CV sendes via "søk her".
Om bedriften
ABC Personell Vikar- og rekrutteringsbyrå har siden starten i 1997 høstet gode erfaringer og hatt en jevn fremgang. Vi består av dyktige konsulenter og medarbeidere som arbeider hardt for å ivareta våre samarbeidspartnere. ABC Personell sin kjernevirksomhet er personalutvelgelse til faste stillinger og formidling av vikarer til ulike oppdrag. Vi har som mål å være en enestående arbeidsgiver og rekrutterer for våre partnere. ABC Personell er tidligere kåret til en av landets Gasellebedrifter av Dagens Næringsliv og Dun & Bradstreet. I vårt daglige arbeid med oppdrag, stillinger, selskaper og mennesker, får vi en unik forståelse og kunnskap, samt et stort nettverk innen arbeidsmarkedet. Vi har lært hvor viktig det er å kunne gjøre de rette valgene for egen karriere og vi vet at du kan dra nytte av vår kompetanse i din jobbsøkerprosess.