Nokas Kundesenter søker ferievikarer i sommer
Nokas er et ledende sikkerhetskonsern med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Selskapet ble etablert i 1987 og forventer i 2019 en omsetning på rundt NOK 8 milliarder.
Nokas konsernet har rundt 17.000 medarbeidere fordelt på tre divisjoner: Cash Handling, Security og Systems. Vi leverer sikkerhets- og kontanthåndteringsløsninger
til kunder i hele Norden. Som totalleverandør spenner våre leveranser seg fra vakttjenester, tekniske sikkerhetsløsninger, industri- og sikkerhetsberedskap til verdi- og kontanthåndtering.
Vår slogan <<Tryggheten vi gir", er forankret i våre fire kjerneverdier; Handlekraft, Samarbeid, Pålitelighet og Engasjement.
Nokas' visjon, "Europas ledende totalleverandør av trygghet for mennesker og verdier", er drivkraften i alle selskapets funksjoner, tjenester og produkter. Les mer her.
Kundesenteret til Nokas er inndelt i Frontoffice og Backoffice. Frontoffice-avdelingen er ansvarlig for å besvare henvendelser fra kunder med avtale om alarm, vakthold m.m. Det går hovedsakelig i teknisk førstelinjesupport, endring av kundedata eller fakturaspørsmål.
Arbeidsoppgaver
- Besvare fakturaspørsmål inkl. endringer av div. kundedata
- Besvare henvendelser fra Nokas sine eksterne og interne kunder
- Bidra til verdiskapning og økonomisk vekst for selskapet
Personlige egenskaper
- Kunde- og løsningsorientert
- Handlekraftig, redelig, engasjert
- Ansvarsbevisst og tillitsskapende
- Systematiske og strukturerte arbeidsmetoder
- Godt humør, stå- på vilje og motiverende
- Trives med telefonisk og elektronisk kommunikasjon
- Evne til omstilling, endring og raskt sette seg inn i nye arbeidsoppgaver
- Gode samarbeidsevner og evnen til å bygge relasjoner med kunde og kollegaer
Stillingsavhengige krav
- Erfaring fra kundebehandling på telefon og mail
- Trives godt med kundekontakt og høyt tempo
- Erfaring og kompetanse med bruk av IKT systemer, som AX12, Service Now og Super Office
- God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
Vi tilbyr en Kundebehandler Frontoffice muligheten til å være en del av konsernets økte fokus på kundesentertjenester, i en stadig voksende norskeid virksomhet.
Søknadsfrist: Snarest
Oppstartdato: 1. mai 2020
Varighet: Siste arbeidsdag vil være 31. august 2020
Kontaktperson for stillingen er: Jessica Granly, jessica.granly@nokas.com