Vil du jobbe med arkiv og postmottak? - Politiet, Møre og Romsdal pd
Vi søker deg med interesse for arkiv- og dokumentforvaltning. Vi ser etter deg som er nøyaktig og jobber godt saman med andre for å finne gode løsninger og forbedre arbeidsrutiner. Den rette kandidaten har interesse og erfaring med arkivarbeid, og liker å arbeide i eit miljø med høgt arbeidstempo.
Vi har ledig ei fast stilling (50 %) og eit vikariat (100 %) i perioden 01.08.2019 - 31.12.2019 som arkivmedarbeidar i Møre og Romsdal politidistrikt.
Daglige arbeidsoppgaver i stillingen er journalføring, kvalitetssikring, skanne dokumenter, betjene postmottak og kontroll av offentlig journal.
Arkivtenesten ivaretek elektronisk arkivsystem og mottak av post til politidistriktet.
Arkivtenesten er underlagt Stab for verksemdstyring og har oppmøtestad i Ålesund. Arkivtenesten, som er under fagleg leiing av arkivleiar, skal sørgje for at politidistriktet har notoritet og er i stand til å dokumentere arbeidsprosessar i samsvar med arkivloven § 6. Vidare skal arkivtenesten leggje til rette for at politidistriktet overheld plikta til å sikre informasjon over tid, og effektivt gjenfinne og gjenbruke informasjon og dermed jobbe kunnskapsbasert.
Medarbeidarane ved arkivtenesten må kjenne organisasjonen og dei ulike arbeidsprosesane i organisasjonen godt.
Arbeidsoppgåver
- Posthandtering og journalføring av saksdokument i arkivsystem
- Kvalitetssikring av elektronisk arkiv og produksjon av offentleg journal
- Periodiske arkivoppgåver som sletting, kassasjon og klargjering av arkiv for avlevering
- Brukerstøtte i elektronisk sakshandsaming og dokumenthandteringsrutinar
- Kan påleggast andre oppgåver
Kvalifikasjonar
- Relevant utdanning, fortrinnsvis innan Arkivakademiet, arkivskulen, eller annan arkivfagleg utdanning. Lang røynsle med arkivarbeid kan erstatte krav om utdanning.
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk og engelsk
- Gode datakunnskapar
- I tillegg er det ønskjeleg at du har:
- Erfaring med og god forståing for fullelektronisk arkiv- og sakshandsamingssystem
- God kjennskap og erfaring med arkivarbeid i offentleg sektor
- Erfaring med sak- og arkivsystemet DocuLive eller ACOS, eventuelt erfaring med andre NOARK- system
- Kjennskap til arkivarbeid i politi- og lensmannsetaten
Utdanningsretning
- Arkiv / Bibliotek
Personlege Eigenskapar
- Du er nøyaktig og sjølvstendig
- Du sørger for framdrift i tildelte saker
- Du har gode samarbeidsevner
- Du er positiv og bidrar til eit godt arbeidsmiljø
Språk
- Engelsk
- Norsk
Vi tilbyr
- Ein utfordrande og spennande arbeidsplass for deg som vil vere med å forme framtidas politi.
- Stilling som arkivmedarbeidar - førstekonsulent, stillingskode 1408, i Møre og Romsdal politidistrikt.
- Fast stilling (50 %) og vikariat (100 %) i perioden 01.08.2019 - 31.12.2019.
- Lønnsramme 21, frå alternativ 4. Løn frå kroner 390 000 i 100 % stilling. Endeleg lønnsplassering er avhengig av ansiennitet, kompetanse og kvalifikasjonar.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse (SPK), med gode pensjons- og forsikringsordningar. Les meir på www.spk.no. Det trekkast to prosent av løna til SPK.
- Fleksibel arbeidstid, trening i arbeidstiden og tilgang på bedriftshelseteneste.
- Tilsetjing skjer på dei vilkår som er satt i statsansattelova og personalreglement.
- Øvrige vilkår:
- Den som bli tilsett må ha god evne til å syne diskresjon.
- Det er krav om plettfri vandel. Tilsetting skjer under føresetnad av plettfri vandel og at søkar blir sikkerhetsklarert på nivå til HEMMELEG.
- Den som vert tilsett må rette seg etter instruks og avtaler som til ei kvar tid gjeld for stillinga. Attestar og vitnemål skal leggjast ved søknaden elektronisk. Originale vitnemål skal takast med til intervju.
Kontaktinformasjon
Maria Fausa, Arkivleiar, 458 14 533
Siri Krohn Dalen, Leiar stab for verksemdstyring, 924 07 858
Arbeidsstad
Ålesund
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Politiet, Møre og Romsdal pd
Ref. nr.:201901049
Stillingsbrøk: 50/100%
Vikar, Fast stilling
Tal på stillingar: 2
Søknadsfrist: 01.04.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4040113664&company_id=3586297911&culture_id=NN-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Møre og Romsdal politidistrikt har 266 000 innbyggjarar i 36 kommuner. Politidistriktet har om lag 550 medarbeidarar, i tillegg har distrikt årleg mellom 40-50 politistudentar i praksis frå Politihøgskulen. Møre og Romsdal politidistrikt skal som statleg arbeidsgjevar utnytte breidda i kompetansen til innbyggjarane. Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i samfunnet. Difor oppmodar vi alle kvalifiserte kandidatar med ulik utdanning, bakgrunn, alder, kjønn, arbeids- og livserfaring til å søkje jobb hos oss. Til leiarstillingar oppmodar vi særskilt kvinner om å søkje.
Våre medarbeidarar kjenneteiknast av å være modig, heilskapsorientert, være tett på og syne respekt.
Etter at søknadsfristen har gått ut, blir det sett opp ei offentleg søkjarliste som inneheld namn, alder, noverande stilling og bustadkommune. Det kan gjerast unntak for innsyn om ein søkjar ber om det. Dersom førespurnaden ikkje blir teken til følgje, vil søkjaren bli varsla.
Det er krav om plettfri vandel for alle tilsette i politiet. Før tilsetting må ein legge fram utvida og uttømande politiattest, jf politiregisterlova § 41 og politilova § 18.