Vi søker leder Operations and Customer Care til vårt Home Delivery konsept i Norge
Vi du bli med å utvikle vårt markedsledende og Nordiske Home Delivery konsept i Norge til å bli enda bedre? Bring Ekspress er konsernets spesialist innen tjenestene ekspress, bud og hjemlevering i Norden basert på fleksibilitet, hurtighet og presisjon, og har som mål å sikre at konsernet utvikler og leverer på fremtidens kundebehov. Forretningsområdet Hjemlevering (Home Delivery) har ansvar for å utvikle og produsere hjemleveranse konsepter i Norden og er en enhet i vekst. I dag har vi over 300 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland med en total omsetning på ca. 1 mrd.kr. Hjemlevering i Norge har ca. 60 ansatte fordelt på seks lokasjoner; Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger og Vestfold. Utover dette er det åtte lokasjoner som ligger i matrise rundt i hele Norge. Vi kjennetegnes av å ha mange kunder med et variert behov for fremtidsrettede og kundetilpassede løsninger hele veien til og inn i hjemmet. Vi søker etter en engasjerende leder for våre dyktige og engasjerte medarbeidere i vårt kundesenter, vårt operation team og vår reklamasjonsavdeling. Disse 3 avdelingen, bestående av totalt 12 medarbeidere, slås sammen til <> og vi søker derfor etter en person som skal være en drivkraft for suksess både internt og hos våre kunder. Den vi ser etter må ha dokumentert ledererfaring, være en <>, få frem det beste i medarbeiderne, samlende, inspirerende, flink til å jobbe med interne og eksterne kunder samt involvering av ansatte. Arbeidssted vil være ved vårt kontor i Østre Aker vei 264, Oslo. Noe reisevirksomhet vil måtte påregnes. Personen vil være en del av den norske ledergruppa og rapportere til Country Manager Hjemlevering i Norge. Formelle kompetansekrav
- Ledererfaring
- Høyere relevant utdannelse
- Gode norsk- og engelskkunnskaper både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- <>, inspirerende og selgende som vet å få frem det beste i medarbeiderne sine.
- Sterkt service- og kundefokusert. Kunden i fokus
- Meget gode lederegenskaper og sterke relasjonsbyggende egenskaper
- Strukturert, team player
Kjenner du deg igjen i dette, så send inn din søknad med tilhørende CV elektronisk via vedlagte link og innen søknadsfristen 05.05.2019. Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Country Manager Hjemlevering ved Tore Hetland på mobil +47 415 55 710. Vi foretar etter samtykke sjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Vi behandler forespørsler og søknader fortrolig. Vi ser frem til å høre fra deg! Søk på stillingen
Om bedriften
Bring er Posten Norges merkevare rettet mot bedriftskunder, og er en av Nordens ledende logistikkaktører. Verdiene våre Tar ansvar , Spiller på lag og Vil mer , styrer måten vi jobber på, og bidrar til en inkluderende og mangfoldig arbeidsplass.
Vil du vite mer om oss?
Se bring.no