Sommerjobb – Teknisk support
Vi søker medarbeidere med gode tekniske egenskaper til vårt kundesenter for vårt prosjekt med høysesong på sommeren. Arbeidsoppgavene er i hovedsak å svare på innkommende telefonsamtaler for kunder som ønsker støtte for deres produkt.
Vi søker en medarbeider som kan ta ansvar, tar eget initiativ, har god orden, har evne til å jobbe selvstendig men også i team.
Stillingene passer fint for søkere som behøver en ekstrainntekt gjennom sommeren i perioden mai til september.
Arbeidet vil hovedsakelig bestå av:
· Teknisk støtte på telefon, registrere reparasjon, feilsøking, kundeservice.
· Teknisk støtte på e-post, registrere reparasjon, feilsøking, kundeservice.
Relevant kompetanse:
· Generell god teknisk forståelse og interesse.
· Gode evner til strukturert og effektiv feilsøking og problemløsning.
· Gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner i norsk og engelsk.
Ønskede nøkkelkvalifikasjoner:
· Evne til å holde mange baller i luften samtidig.
· Fleksibilitet.
· Er serviceinnstilt.
· Evne til å jobbe selvstendig og ta ansvar i hektiske arbeidssituasjoner.
· Godt humør og evne til å jobbe sammen med andre.
· Da vi også supporterer kunder fra Danmark, vil danskspråklige også være av interesse
Krav til kompetanse
· Kompetanse Norsk Bokmål og Engelsk
Om bedriften
H1 Communication er en internasjonal svensk aktør med et nordisk perspektiv som er virksom innen CRM-området. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen Kundeservice, Teknisk support, salg og veksel. H1 har ambitioner av å være den ledende aktøren i norden innen ContactCenter bransjen. Les mer om H1 Communication AB