Solution Sales - Løsningsselger til ledende leverandør av CRM løsninger
Org. nr: 979514182 Stillingsident: 4193781909 Presentasjon av stillingen:
Søker uredd og tillitsvekkende selger som er god til å skape nye relasjoner.
SuperOffice er en av Europas ledende leverandører av CRM løsninger til bedriftsmarkedet. Programvaren selskapet leverer har både høy nytte- og forretningsverdi og bidrar både til å øke effektiviteten og å forbedre arbeidsprosessene hos brukerne. SuperOffice hjelper bedrifter med å finne, vinne og beholde kunder.
Som selger i SuperOffice får du en selvstendig og utviklende stilling. Oppgavene innebærer blant annet kartlegging av kundemuligheter og å avdekke behov hos disse. Videre vil du demonstrere kundespesifikke løsninger for å synliggjøre verdi, utarbeide tilbud og lukke salg. Selskapet tilbyr god opplæring med tett oppfølging og coaching. SuperOffice vil investere i din utvikling, med ukentlig kompetansepåfyll, SuperOffice Academy, Award Trips, månedlige after Works og kvartalsvise Boot Camps med påfølgende sosiale aktiviteter. Kompetanse- og læringsutbyttet vil bli stort for den som blir en del av selskapet. I tillegg vil du få jobbe i Norges flotteste kontorlokaler med egen Barista og Cafe!
Vi ser etter deg som har noe erfaring fra salg, gjerne mot forretningsmarkedet (B2B). Du skaper lett tillit i dialog med kunder over telefon og evner å etablere nye kunderelasjoner. Du har gode dokumenterbare resultater og har et høyt aktivitetsnivå. Du må se salg som din karrierevei og brenne for å utvikle deg videre. Har du erfaring fra salg av virksomhetskritiske løsninger innenfor CRM, ERP HR eller CMS er dette positivt.
Er du klar for en videre salgskarriere hos en markedsledende leverandør med en sterk merkevare?
Ta kontakt med B2B Salg AS v/Bernt Espelien tlf. nr. +47 466 76 990 eller Mona BO Hauge, tlf. +47 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver.
Vi ber deg sende søknad og CV snarest.
Arbeidsoppgaver
- Booke og avholde møter
- Avdekke kundens utfordringer og behov
- Lage og presentere kundespesifikke demonstrasjoner
- Synliggjøre verdi
- Utarbeide tilbud og selge SuperOffice CRM til nye kunder
Kvalifikasjoner
- Sterk på telefon med kunder og marked
- Skaper engasjement og interesse i dialog med kunder
- Setter seg lett inn i kundens ståsted
- Evner høyt arbeidstempo og stor arbeidskapasitet
- Gode IT-kunnskaper og forretningsforståelse
- Meget god muntlig og skriftlig norsk og engelsk kommunikasjon
Personlige egenskaper
- Selvgående og prestasjonsorientert
- Tillitsvekkende, både på telefon og i møter
- Dyktig relasjonsbygger med evne til å avdekke kundebehov
- Trigges av høy aktivitet og levere resultater
- Sosial, utadvendt, inspirerende og uredd
- Strukturert og ryddig
Vi tilbyr
- Engasjerende stilling i et spennende selskap
- Mulighet til å forenkle hverdagen til norske bedrifter
- Markedets beste CRM løsninger
- Satsing og investeringsvilje på din utvikling
- Inspirerende og godt arbeidsmiljø
- Gode betingelser
Kontaktinformasjon
Bernt Espelien, Sales and Recruitment Consulant, 46 67 69 90
Mona B.O. Hauge, Daglig Leder / Senior Business Consultant, 92 88 45 56
Arbeidssted
Wergelandsveien 27
0167 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:SuperOffice Norge AS
Referansenr.:4193781909
Stillingsprosent: 100%
Fast
Om bedriften
Lidenskap for Customer Relationship Management har gjort SuperOffice til en av Europas ledende leverandører av CRM løsninger til bedriftsmarkedet. Selskapets software støtter den individuelle bruker, og bidrar til økt produktivitet innen salg, markedsføring og kundeservice. For over 6 000 fornøyde kunder er SuperOffice det foretrukne valget.
SuperOffice ble stiftet i Norge i 1990 og er i dag et internasjonalt selskap med datterselskaper lokalisert i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Sveits og Storbritannia. I tillegg har selskapet internasjonale partnere i Finland og Nord-Amerika. Les mer: www.superoffice.no