Rådgiver kvalitet og internkontroll
Org. nr: - Stillingsident: 4403410454 Presentasjon av stillingen:
Lier kommune skal styrke sitt arbeid med kvalitet, og vi søker kvalitetsrådgiver til en nyopprettet stilling. Vi søker deg som har erfaring fra arbeid med kvalitet og internrevisjon, og som motiveres av å jobbe i et tverrfaglig miljø med høy kompetanse. Som kvalitetsrådgiver skal du ha fokus på kvalitet og kontinuerlig forbedring i alle ledd. Stillingen rappporterer til kommunedirektør.
Arbeidssted vil være rådhuset i Lierbyen.
Arbeidsoppgaver
- Lede og koordinere kvalitetsarbeidet i kommunen
- Internkontroll , herunder utvikle system for- og gjennomføre interne revisjoner
- Vedlikehold av kvalitetspolicy
- Saksbehandling
- Påse at organisasjonen etablerer og oppdatere nødvendige prosedyrer og rutiner
- Koordinere arbeidet med kvalitet mot kvalitetskoordinatorer og kvalitetsutvalg
- Pådriver for å sikre fokus på kontinuerlig forbedring i hele kommuneorganisasjonen, samt sikre nødvendige opplæringstiltak
- Rapportere fra arbeidet, herunder avviksrapportering og årsaksanalyser
- Systemeier for kommunens kvalitetssystem
Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning innen relevante fag tilsvarende bachelor/masternivå
- Erfaring fra arbeid med kvalitet, kontinuerlig forbedring og internrevisjon
- Erfaring med å planlegge og gjennomføre strategisk kompetanseutvikling og kollektiv opplæring for ledere og medarbeidere
- Kunnskap om- og gjerne kurs i ISO-standarden for ledelsessystem for kvalitet
- Erfaring fra å planlegge, gjennomføre og rapportere en revisjon
- Kompetanse på risikovurderinger
- God prosjektkompetanse og prosesskompetanse, gjerne Prince2 sertifisert
- God digital kompetanse
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne
Personlige egenskaper
- Du jobber strukturert og målrettet
- Du får energi av å jobbe med ulike metodiske verktøy og lære nye ting
- Du trives med å jobbe sammen med andre for å løse en felles problemstilling
- Du har interesse for forbedrings- og utviklingsarbeid
- Du en god formidler og liker å engasjere og involvere mennesker
- Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende betydning ved tilsetting.
Vi tilbyr
- Et arbeidssted med mye humor, kreative og hyggelig mennesker
- Varierte og utfordrende oppgaver
- Gode pensjonsordninger og lønn etter avtale
- Velferdsordninger
- Fleksibel arbeidstid og sted
Andre opplysninger
I Lier kommune må alle som skal arbeide innen helse og omsorg eller med barn, unge og funksjonshemmede fremvise tilfredsstillende politiattest før tiltredelse. Denne fremvises ved tilbud om ansettelse og skal ikke legges ved søknaden.
I henhold til offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Kontaktinformasjon
Ann-Eva Jacobsen, Leder utvikling, 934 26 563
Arbeidssted
Vestsideveien 2
3401 Lier
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lier kommune
Referansenr.:4403410454
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 19.08.2021
Om bedriften
Sentralt beliggende på Østlandet, mellom Asker og Drammen, finner du grønne Lier med 27 000 innbyggere. Vi er en innovativ og fremoverlent kommune med mange spennende utviklingsprosjekter. Her er det stor tilflytting, gode oppvekstvilkår og flotte rekreasjonsområder. Lier kommune har 1500 medarbeidere som yter et vidt spekter av tjenester med høy kvalitet. Vi ønsker å rekruttere og beholde dyktige og motiverte medarbeidere med sikte på å utvikle gode velferdstjenester til innbyggerne over tid.
Følg oss på Facebook og se hvordan vi jobber!