Spennende lederstilling i HRM-selskap
Stillingsannonsen er inaktiv.4human HRM AS
Oslo
Leder Kundeservice
4human HRM leverer et komplett HRM-system for alle virksomheter uavhengig av størrelse og bransje. Vi leverer HRM-system til blant annet varehandel, helse, utdannelse, forskning, bank, finans, logistikk, bygg og anlegg. Nærmere 1.100 selskaper med mer enn 300.000 brukere benytter tjenester fra 4human.
HRM-systemet inkluderer blant annet tjenester rundt lovpålagt sykefraværsoppfølging, fraværsregistrering, innkalling og skjemaer for dialogmøter for den sykemeldte.
Som et ledd i å sikre videre vekst og utvikling, skal det nå tilsettes en offensiv og løsningsorientert Leder for kundeservice.
Som Leder Kundeservice i 4human HRM vil du inngå i selskapets ledergruppe, og spille en nøkkelrolle i å opprettholde og forsterke selskapets kundetilfredshet. Din hovedoppgave vil være å videreutvikle dagens kundesenter til å møte morgendagens krav til kundeservice gjennom utvikling av de ansatte, samt videre rekruttering og skalering for å møte kundenes behov.
Noen av dine/ teamets hovedoppgaver vil være:
•Kundesupport på 4humans HR systemer
•Veilede kundens systemadministratorer
•Feilsøke, løse, evt eskalere supportsaker til andre deler av organisasjonen
•Skrive brukerdokumentasjon
•Delta i testing av systemer
•Delta i kundemøter og kundeoppfølging
•Fylle rollen som Service manager for utvalgte kunder
Aktuelle kandidater har solid erfaring fra ledelse av kundesupport fra andre programvareleverandører innen HR-faget eller lignende.
Som leder er du ambisiøs, og brenner for å oppnå høy kundetilfredshet. Du er en god lagspiller, en motiverende leder som forstår hvordan du får tilfredse medarbeidere som hver dag yter sitt beste for deres felles kunder og brukere. Du vet hva som kreves for å lykkes.
Andre vil trolig beskrive deg som en person med solid brukerkompetanse på IT, god prosess- og rutineforståelse, og god grunnleggende forståelse av HR-faget. Vi tror du har relevant høyere utdannelse innenfor HR, omstilling, prosjektledelse eller IT.
Ønskede personlige egenskaper:
Som person er du strukturert, nøyaktig og pålitelig, samtidig som du har solid "stayer-evne" og stort pågangsmot. I denne stillingen får du stor påvirkningskraft og vil inneha en viktig rolle i selskapets videre utvikling. Vi tror videre at du:
•er en utpreget løsningsorientert lagspiller
•motiveres av at kunder blir fornøyde og entusiastiske
•har meget gode kommunikasjonsevner
•på egenhånd også er i stand til å selge inn nye kundeoppdrag
•er selvgående, initiativrik, og faglig sterk
•ønsker å å utvikle deg selv og teamet, om stadig å lære mer og bli bedre
•er en aktiv bidragsyter til å skape et godt arbeidsmiljø rundt deg
Vi tilbyr en spennende stilling i et spennende selskap med skyløsninger for HRM/ HCM. I 4human får du et godt kollegialt miljø og gode rammebetingelser for å lykkes, og store muligheter for faglig utvikling i et aktivt og sosialt miljø. For rett kandidat vil det være gode karrieremuligheter i selskapet. Du vil få grundig opplæring og innføring i konsernets løsninger og produkter. Konkurransedyktige betingelser.
Arbeidssted vil være på 4humans kontor i Oslo.
Ønsker du å vite mer om denne stillingen er du velkommen til å kontakte vår rådgiver i SalesJobs, Roar Isachsen, på tlf. 957 07 457, eller roar@salesjobs.no.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
4human HRM AS
Adresse
Henrik Ibsens gate 28, 0255 Oslo
Hjemmeside
4human HRM AS er en ledende nasjonal leverandør av SaaS løsninger innen personalforvaltning.
Vi er 55 dyktige medarbeidere som utvikler, selger og forvalter moderne, skybasert programvare. Vår skybaserte HRM løsning er, et komplett, modulbasert HR-system for oppfølging og videreutvikling av ansatte. Vi hjelper ledere og personalansvarlige med en enklere og mer effektiv arbeidsdag og vi sørger for at de ansatte blir ivaretatt på en god måte og har enkel tilgang på relevant informasjon. Vi har mer enn 900 kunder med tilsammen 300.000 ansatte som benytter våre løsninger daglig.
Våre team jobber i trivelige kontorer i Oslo, Sarpsborg, Skien og Tønsberg. I tillegg er vårt utviklingsmiljø lokalisert i Polen. Vi er inne i en sterk vekstfase og skal både kjøpe virksomheter og ansette flere dyktige kolleger. 4human HRM er en del av 4human konsernet.
For mer informasjon om 4human, se www.4human.no
Om stillingen
Stillingstittel
Leder Kundeservice
Antall stillinger
1
Oppstart
Etter avtale
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Arbeidsdager
Ukedager
Arbeidstid
Dagtid
Sist endret: 3. juli 2019
Hentet fra: ASS
Referanse: 59e9518c-eda9-41bd-9994-1545e3c656f6
Stillingsnummer: 59e9518c-eda9-41bd-9994-1545e3c656f6