Vi trenger flere til å skape gode kundeopplevelser i Simployer!
Customer Care er Simployers kundesenter og jobber for at kundene våre skal få maksimalt ut av bruken med våre løsninger. Det betyr høyt kundefokus og serviceinnstilling.
Ditt ansvarsområde vil være sammensatt av oppgaver som spenner fra å sitte i front og ta imot alle typer henvendelser til å jobbe dypere med komplekse kundecase eller andre tekniske utfordringer i samarbeid med vårt produkt- og tech apparat. Vi jobber som et team, og bidrar inn der det er behov! Du vil ha gode avdelingskollegaer som hjelper deg med å komme godt inn i jobben din, og sammen jobber vi med å skape best mulig kundeopplevelser.
Hvordan kan en typisk arbeidsdag se ut?
- Motta, registrere og kategorisere innkommende henvendelser på telefon, mail og web forms og fordele oppdrag som skal rutes videre.
- Utføre brukerstøtte/teknisk support både skriftlig og via telefon.
- Feilsøke og identifisere feil slik at dette kan utbedres
- Identifisere forbedringstiltak i våre løsninger
- Bidra til mersalg på en serviceorientert måte
- Holde brukere og kunder informert om status og framdrift.
- Utarbeide support- og opplæringsmateriell som gjør kundene våre selvhjulpne
Hvilke egenskaper ser vi etter?
- Telefon er vårt hovedverktøy, så du må trives med å snakke med mange ulike mennesker.
- Vi vil gjerne at du har erfaring fra kundeservice, gjerne med Saas (software as a service)
- Du har gode datakunnskaper og systemforståelse.
- Du har god kommunikasjons- og formidlingsevne.
- Du har gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
I tillegg er du utpreget serviceinnstilt, setter alltid kunden først, og har gode samarbeidsevner og bidrar aktivt i å skape et godt arbeidsmiljø gjennom pågangsmot og engasjement. Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert, og tar eierskap til oppgavene gjennom å være strukturert og nøyaktig.
Hva tilbyr vi?
Våre verdier er at vi er personlige, kompetente og nyskapende -- og dette kjennetegner kulturen vår. Kollegaene dine er kvalitetsbevisste og genuint opptatt av kundens brukeropplevelse. Vi er fokuserte på å jobbe i team, dele kompetanse, og at vi trives på jobb! Vi holder til i flotte lokaler i Sarpsborg, sentralt i Østfold, uten bilkø, kun 20 min fra Moss og 30 min fra Indre Østfold.
Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger, firmahytter, kantine, eget treningsrom med mer.
Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med leder for Customer Care Lasse Lamoreaux Jensen tlf 404 63 194 eller HR Business Partner Karina Sandell Lauritzen på tlf 918 58 159.
Om bedriften
Hos Simployer -- Vi gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver
Med 3200 kunder og over 1,3 millioner systembrukere på tvers av produktseriene våre, er Simployer den største HRM-skyleverandøren i Skandinavia. Vi er over 300 ansatte i fem byer i tre land. Simployer hjelper organisasjoner med å utvikle og ta vare på sine ansatte og tilbyr digitale HRM-tjenester som effektiviserer interne rutiner og prosesser. I vår produktportefølje finnes det løsninger for alle deler av medarbeiderreisen.