Førstekonsulent
Org. nr: - Stillingsident: 4405481693 Presentasjon av stillingen:
Bærum kommune har ca. 130.000 innbyggere, hvilket betyr at NAV Bærum har en stor brukerportefølje som mottar oppfølging til arbeid innenfor de fleste fagområdene, eller som er mottakere av sosialhjelp.
NAV Bærum har ca. 200 medarbeidere fordelt på 9 avdelinger. NAV Bærum utøver partnerskap mellom Bærum kommune og NAV Vest-Viken, noe som betyr at vi leverer tjenester både til kommune og stat.
NAV Bærum er et stort kontor med mange oppgaver og fagområder. Vi har opprettet en avdeling med ansvar for kommunikasjon, digitalisering og drift. Det innebærer både intern og ekstern kommunikasjon, administrasjon, drift, digitalisering, arkiv, regnskap, innkjøp, lån og garantier, opplæring, prosjektarbeid med mer.
Vi har derfor behov for medarbeidere som har bred kompetanse, og som evner å ta til seg læring innenfor mange ulike fagområder.
Vi har nå behov for oppbemanning i et foreløpig 12-måneders sykevikariat innenfor regnskap, arkiv og drift.
Det er viktig at man har erfaring fra samhandling med andre instanser internt og eksternt, og at man kommuniserer godt både skriftlig og muntlig. Vi ser etter medarbeidere med gode digitale ferdigheter, som raskt kan sette seg inn i de digitale verktøy kontoret til enhver tid benytter.
Enhetens arbeid påvirkes i stor grad av digitaliseringen av tjenestene NAV leverer, og omstillingstakten er høy. Du må være serviceinnstilt overfor kolleger, ledelsen og eksterne samarbeidspartnere. Du må evne å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag. Vi ser etter en lagspiller som kan jobbe i team og som kan bidra der det trengs til enhver tid.
Arbeidsoppgaver
Ulike arkiv- og regnskapsoppgaver knyttet til Lov om sosiale tjenester i NAV, både digitalt og papirbasert, delta i ulike nettverk ved behov.
Diverse oppgaver knyttet til HR, administrasjon og drift av kontoret
Kvalifikasjoner
Må-krav:
• Minimum 3-årig relevant utdanning fra høyskole eller universitet. (NOKUT godkjent). Lang og relevant erfaring kan i særlige tilfeller kompensere for utdanningskravet
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
• Gode digitale ferdigheter
• Økonomisk/administrativ erfaring
• Erfaring fra offentlig forvaltning
• Erfaring fra tverrfaglig samarbeid
Ønskede kvalifikasjoner:
• Erfaring fra NAV
• Rådgivnings-/veiledningskompetanse
Personlige egenskaper
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Fleksibel og serviceinnstilt
• Løsningsorientert og samarbeidsvillig
• Evne å arbeide nøyaktig, systematisk og strukturert,
• Arbeidsom og med evne til å kunne prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
• Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt vekt.
Vi tilbyr
• Vikariat stillingskode 1408 Førstekonsulent
• Spennende og meningsfylte oppgaver
• Et aktivt og engasjerende arbeidsmiljø
• Fleksitidsordning
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger
• Lønn fra kr 466500 (52) til 507400 (57) avhengig av kvalifikasjoner
Kontaktinformasjon
Gunnbjørg Lenes, Avdelingsleder, 95237953
Arbeidssted
Løkketangen 10
1337 Sandvika
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4405481693
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Startdato: 02.08.2021
Sluttdato: 31.07.2022
Søknadsfrist: 01.07.2021
Om bedriften
NAV søkjer tilsette med hjarte for menneske og fagområda våre. Visjonen vår er å gje menneske moglegheiter, og dette gjer vi ved å utvikle Noregs beste arbeids- og velferdstenester.
NAV består av 19 000 kompetente og engasjerte medarbeidarar. Vi jobbar tverrfagleg i sterke fagmiljø. Hos oss skal arbeidsmiljøet pregast av involvering, openheit og tillit.
For å kunne levere best mogleg tenester er det viktig med mangfald i rekrutteringa. Vi oppmodar derfor personar med innvandrarbakgrunn, nedsett funksjonsevne og hol i CV-en til å søkje jobb hos oss. Vi legg arbeidsforholda til rette for deg viss du har behov for det. Ønskjer du å bli unntatt frå offentleg søkjarliste, må du grunngje dette. Del gjerne vitnemålet ditt eller karakterutskriftene dine på vitnemålsportalen.no.
NAVstilling