Studentsamskipnaden SiO søker CRM-ansvarlig
Vil du jobbe med CRM rettet mot en av Norges mest spennende målgrupper?
Vi ser nå etter en CRM-ansvarlig som er opptatt av god kundedialog, som kan få maksimalt ut av vår CRM-løsning og som vil videreutvikle våre kundereiser. I SiO får du mulighet til å jobbe med det som kanskje er Norges mest spennende målgruppe: Studentene i Oslo.
Stillingen er en del av markedsavdelingen i SiO. Vi er en sosial og hyggelig gjeng med ekspertise innen grafisk design, filmproduksjon, reklame, tekst, sosiale medier - og CRM. I tillegg samarbeider vi tett med et team av studenter. Våre viktigste kanaler for dialog med våre brukere er nyhetsbrev, SiO.no og Mitt SiO-appen. Vi har også mye aktivitet på Instagram og Facebook (siostudentliv). Du vil kunne ta del i flere markedsrelaterte oppgaver som SoMe-arbeid, markedskommunikasjon og strategiarbeid i tillegg til CRM-jobbingen. Stillingen rapporterer til markedssjef.
Arbeidsoppgaver:
- Superbruker og ansvarlig for CRM-systemet i SiO
- Sikre optimal bruk av muligheter som finnes i CRM-løsningen, deriblant segmentering
- Ansvar for kundereiser og kundedialog
- Ansvar for gjennomføring av testing og evalueringer av dialoger, A/B-tester og samle innsikt, samt produksjon av nyhetsbrev i samarbeid med resten av organisasjonen
- Prosjektleder/prosjektdeltager i utviklingsprosjekter
- Opplæring av kolleger som bruker CRM-systemet
- Arbeid med GDPR, samtykke og personvern
Kompetanse og personlige egenskaper:
- Høyere utdanning
- Spisskompetanse på CRM, helst Microsoft Dynamics 365 CRM, og generell god digital kompetanse
- Erfaring innen e-postmarkedsføring og marketing automation
- Erfaring med prosjektledelse og budsjettering
- Kunnskap om GDPR, samtykke og personvern
- Du liker å jobbe strukturert og selvstendig, og må ha gode samarbeidsevner
- Du har stor arbeidskapasitet og god gjennomføringskraft
- Gode kommunikasjonsevner, og er god til å skrive både på norsk og engelsk
Vi kan tilby deg en jobb med mening, der du får påvirke og bidra til å forbedre hverdagen til studentene i Oslo, gjennom en en spennende rolle som vil være sentral i SiOs markedsavdeling. Du vil få muligheten til å påvirke hvordan vi skal jobbe med kundereisen og bli vår primus motor for vårt nye CRM-system. Hos oss vil du få en variert arbeidshverdag der du vil få samarbeide med et bredt spekter av dyktige kolleger og leverandører. Du vil få store muligheter til å utvikle deg faglig og holde deg oppdatert. Vi har et dynamisk og hyggelig arbeidsmiljø. Akkurat nå sitter vi på hjemmekontor, men gleder oss veldig til å være fysisk tilbake på jobb på Domus Athletica, ved Ullevål Stadion, hvor vi har Norges største treningssenter i bygget.
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.
Om bedriften
Studentsamskipnaden SiO tilbyr tjenester til Oslos ca 70.000 studenter fordelt på 27 læresteder. SiO tilbyr studentene boliger, helsetjenester, et bredt mattilbud, trening, barnehager, karriererådgivning, og tilrettelegger for sosiale aktiviteter. Målet vårt er å gjøre studentlivet bedre, og å skape kommunikasjon og tjenester som gjør at studentene elsker oss. SiOs verdier er målrettet, oppfinnsom og nær. Frem mot 2025 skal vi ha ekstra fokus på å ruste studenten, studentbyen Oslo og bærekraft.