Vi søker rådgivere som kan prosess og verktøy for innen CRM, salg og kundeutvikling
Stillingsannonsen er inaktiv.Knowit
Oslo
Trigges du av å hjelpe selskap med det aller viktigste de driver med -- nemlig kundeutvikling, kundeopplevelse og salg? Hvordan de kan nå ut til mer relevante leads, hvordan de kan jobbe målrettet og effektivt med salg og hvordan de kan gi brukerne sine en tilpasset og enhetlig kundeopplevelse? Da trenger vi deg med på laget.
Knowit Experience opplever stadig større etterspørsel fra kunder som vil jobbe smartere og mer helhetlig med sine salgs- og kundeprosesser. Utviklingen i kjøpsadferd, kommunikasjonsformer og systemstøtte muliggjør nye måter å jobbe på og stiller nye krav til kompetanse og organisering. Vi søker derfor nå etter flere rådgivere og spesialister. Vi har et av de sterkeste fagmiljøene i Norden innen teknologi og kommunikasjon, og arbeider med en rekke kjente merkevarer.
Vi vil gjerne komme i kontakt med deg som har erfaring med å rådgi organisasjoner i utforming av prosesser og valg og bruk av verktøy til salg og kundeoppfølging. Eller deg som har jobbet med tilgrensende problemstillinger og gjerne vil utvide din horisont. Har du erfaring med noen av de ledende verktøyplattformene er det en fordel -- men generalister oppfordres også å søke. Vi er ute etter strukturerte og gode formidlere -- som liker å finne den beste løsningen på hver enkelt kundes unike behov og hjelpe dem med å sette disse løsningene ut i livet. Begrepene som brukes om dette er mange -- fra salgsstøtte, leads nurturing, leads management til customer engagement og customer loyalty management. Fellesnevneren er som oftest CRM.
Vi ser etter deg som har:
- Erfaring med salg og kundeutvikling gjennom tilrettelegging eller bruk av CRM-systemer.
- Eller erfaring med å rådgi selskap i valg og bruk av salgsstøttesystemer.
- Kjennskap til et eller flere systemer for digital kundeoppfølging, som SalesForce, MS Dynamics, Adobe eller lignende.
- Relevant høyere utdanning.
- God overordnet teknisk forståelse.
Vi håper du er:
- Strukturert, grundig og har høy gjennomføringsevne.
- Opplest på de seneste års utvikling på plattform- og verktøy-fronten.
- God på skriftlig og muntlig kommunikasjon, både på norsk og engelsk.
- Glad i å jobbe med mennesker.
Vi kan tilby:
- En spennende stilling i et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer.
- Tverrfaglige team som har den kompetansen som trengs for å lage gode opplevelser gjennom hele kundereisen.
- En sentral rolle i fagmiljøet for CRM og kundeutvikling.
- Mange spennende kunder i Norge og Norden.Stor grad av selvstendighet.
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
- Meget hyggelig arbeidsmiljø i flunkende nye lokaler i Sundkvartalet, sentralt i Oslo.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Knowit
Adresse
Lakkegata 53, 0187 Oslo
Hjemmeside
Knowit er et konsulentselskap som kombinerer strategisk forståelse med teknologisk lidenskap og kreative løsninger. Vi skaper digitale muligheter og langsiktig verdi for vår kunder. Vi er drøyt 2000 medarbeidere fordelt på Sverige, Norge, Danmark, Finland og Tyskland.
Forretningsområdet Knowit Experience er Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.
Knowit preges av dyp forståelse for kundens virksomhet, høy spesialistkompetanse og en vilje til kontinuerlig utvikling. Knowit er idédrevet og oppmuntrer innovasjon, entreprenørskap og personlig engasjement. Alle medarbeidere har eget beslutning-mandat og kan vokse både i sin yrkesrolle og som menneske. Vår måte å jobbe på, og hvordan vi organiserer oss, passer inn i dagens skiftende verden med ny teknologi, nye arbeidsmåter og nye forretningsmodeller.
Om stillingen
Antall stillinger
2
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 23. mars 2019
Hentet fra: FINN
Referanse: 139893164
Stillingsnummer: 52e9251b-d653-4be1-9db1-ede3d613ff2b