Er du vår nye IT Change og Release Manager?
Elkjøp Nordic AS er en omnichannel-forhandler av forbrukerelektronikk som opererer i alle de nordiske landene. Vi er 10.000 engasjerte ansatte fordelt på mer enn 400 forskjellige lokasjoner i våre markeder. På vårt nordiske hovedkontor er vi cirka 370 personer i forskjellige spesialiserte funksjoner som jobber kontinuerlig for å støtte våre kolleger i de nordiske landene.
Elkjøp Nordic tilbyr en ansvarsfull og selvstendig stilling med internasjonalt nettverk og faglig ansvar. Vi tilbyr muligheten til å vokse i et fartsfylt selskap med solide verdier og et flott arbeidsklima. Bransjen vår endrer seg raskt, og vi er i en ledende posisjon med fokus på mennesker som hjørnesteinen i strategien vår. Med store drømmer, engasjement og hardt arbeid kan du nå langt - fordi vi elsker å tilby muligheter til de som fortjener det.
Å jobbe for Elkjøp Nordic er artig og utfordrende og som ansatt hos oss er du en del av den største og mest tradisjonsrike aktøren innen forbrukerelektronikk i Norge.
På vårt nye hovedkontor i Nydalen vil du være en del av et åpent og inspirerende arbeidsmiljø. Hos oss møter du kunnskapsrike kollegaer og et selskap som har ressurser til å sette ambisiøse planer ut i livet. Miljøet preges også av god lagånd, trivsel, stolthet og stor tro på det vi gjør. Din oppgave blir, sammen med andre, å gjøre våre interne og eksterne kunder 100 prosent fornøyde hver dag.
Kulturen vår er viktig for oss, og det er viktig at du også kan identifisere deg med våre kjerneverdier; ansvarlighet, engasjement og effektivitet.
Vil du jobbe som IT Change og Release Manager i et miljø med mange spennende prosjekter?
Vi i Elkjøp-konsernet er godt inne i en digital transformasjon der kundeatferd stadig er i rask endring og hvor krav til tekniske løsninger for effektiv detaljhandel øker. Dette krever veldig god planlegging og koordinering av endringer og releaser. I den anledning ser vi etter en Change og Release Manager med god kunnskap om dette fagfeltet. Dette er en nyopprettet stilling så vi har behov for deg som har erfaring innen fagfeltet.
Typiske arbeidsoppgaver vil være å planlegge og koordinere gjennomføringen av Change og Release Management aktiviteter på tvers av prosjekter og drift. Du vil i denne rollen bidra til forbedring av prosess og metodikk og veilede og holde opplæring. I denne sammenheng er det ITILs definisjon av Change Manager vi ønsker å dekke.
Personlige egenskaper og kvalifikasjoner:
- Du har erfaring som Release/Change Manager
- Du har erfaring fra release og endringsprosesser i store prosjekter
- Du har erfaring fra drift og software utvikling (Waterfall, Agile development methodology og automated testing)
- Du har utdannelse innen IT og/eller relevant erfaring som kan kompensere for dette
- Du er strukturert og effektiv, og trives i miljø med høyt tempo
- Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, og trives med å jobbe team
- Du snakker og skriver norsk eller et annet skandinavisk språk og engelsk flytende
- Du har kjennskap til Jira eller lignende verktøy for prosjekt og test gjennomføring
Vi holder til i nye, topp moderne og flotte lokaler i Nydalen i Oslo og tilbyr konkurransedyktig lønn inkludert bonusavtale, samt gunstige personalkjøps- og forsikringsordninger. Hos Elkjøp er det et uformelt og inkluderende miljø, med stort rom for personlig og faglig utvikling!
Vil du vite mer om oss klikk her: Om Elkjøp
Synes du dette høres spennende og utfordrende ut? Vi gleder oss til å motta søknaden din!
Søknadsprosessen
Kjenner du deg igjen i det vi har beskrevet ovenfor så send inn din søknad i dag via linken til høyre. Du vil motta en automatisk bekreftelse når vi har mottatt din søknad og en invitasjon til å gjennomføre noen tester.
Vi forbeholder oss retten til å fullføre rekrutteringsprosessen før utløpet av søknadsfristen hvis vi har funnet den perfekte kandidat før fristen er ute.
Vær oppmerksom på at vi bruker evne- og personlighetstester i rekrutteringsprosessen, og at vi også utfører en bakgrunnssjekk på den vi ønsker å ansette.