Rådgiver med ansvar for digitalisering av oppvekstsektoren i Lier
Presentasjon av stillingen:
100 % stilling som rådgiver knyttet til digitalisering av oppvekstsektoren. Stillingen rapporterer til leder for vår Utviklingsenhet, men vil også samhandle tett med oppvekstområdet.
Vi søker en entusiastisk og engasjert pedagog som har kompetanse i bruk av digitale verktøy i skolen. Søker må ha interesse for digitalisering av administrative prosesser og ha oversikt over skolebaserte systemer.
Arbeidsoppgaver
- bistå skoler i implementering av iPad
- planlegge og gjennomføre utviklingstiltak
- planlegge og gjennomføre ulike nettverkssamlinger
- bindeledd mellom skole og Lier IKT
- løpende driftsoppgaver knyttet til skole og IKT
- ha innsikt i ulike skolerelaterte systemer
- vurdere og holde oversikt over ulike lisenser
- andre oppgaver i dialog med leder
Kvalifikasjoner
- pedagogisk utdanning på høyskolenivå
- gjerne ledererfaring
- god digital kompetanse knyttet til pedagogisk bruk og ikt
- ha erfaring med bruk av iPad eller andre digitale enheter i undervisningen
- kjenne til og ha erfaring med prosjektarbeid som metode
- personlig egnethet vil bli vektlagt
Utdanningsretning
- Pedagogikk
Utdanningsnivå
- Høyskole/Universitet, Diplom/Bachelorgrad
Personlige egenskaper
- ha evne til å jobbe selvstendig
- strategisk og strukturert
- fleksibel og løsningsorientert
- gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- har evne til å lede andre
- god gjennomføringsevne
Vi tilbyr
- engasjerte kollegaer som er stolt over jobben sin
- gode forsikrings- og pensjonsordninger
- lønn i henhold til avtale
- gode velferdsordninger med rabattordning på treningssenter
Andre opplysninger
I Lier kommune må alle som skal arbeide innen helse og omsorg eller med barn, unge og funksjonshemmede fremvise tilfredsstillende politiattest før tiltredelse. Denne fremvises ved tilbud om ansettelse og skal ikke legges ved søknaden.
I henhold til offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Kontaktinformasjon
Ann-Eva Jacobsen, Leder Utviklingsenheten, Tlf: 934 26 563
Arbeidssted
Vestsideveien 2
3400 Lier
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lier kommune
Referansenr.:4026271454
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 14.03.2019
Om bedriften
Sentralt beliggende på Østlandet, mellom Asker og Drammen, finner du grønne Lier med 26 000 innbyggere. Vi er en innovativ og fremoverlent kommune med mange spennende utviklingsprosjekter. Her er det stor tilflytting, gode oppvekstvilkår og flotte rekreasjonsområder. Lier kommune har 1500 medarbeidere som yter et vidt spekter av tjenester med høy kvalitet. Vi ønsker å rekruttere og beholde dyktige og motiverte medarbeidere med sikte på å utvikle gode velferdstjenester til innbyggerne over tid.
Følg oss på Facebook og se hvordan vi jobber!