Ledige stillinger som barne- og ungdomsarbeider/ assistent i barnehage og skole/SFO - Oppvekst og kultur
Org. nr: - Stillingsident: 4084740579 Presentasjon av stillingen:
Barnehagene og skolene/SFO vil ha ledig et antall stillinger som barne- og ungdomsarbeidere / assistenter fra 01.08.2019.
Stillingene kan være faste eller vikariat og stillingsstørrelsen vil variere i den enkelte virksomhet.
Benytt vårt elektroniske søknadsskjema , lenke oppe til høyre. Du vil motta en skriftlig bekreftelse - via e -postadressen du har oppgitt i søknaden - på at søknaden er mottatt.
Kvalifikasjoner
- Fagbrev barne-og ungdomsarbeider
- Annen relevant utdanning eller dokumentert erfaring kan kompensere for dette
- Gode dokumenterte norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
Utdanningsretning
- Annet
Utdanningsnivå
- Fagskole / Fagbrev
- Grunnskole
Personlige Egenskaper
- Du er engasjert og aktiv i barnas lek og læring
- Du stimulerer til nysgjerrighet og lærelyst
- Du er humoristisk og sprer glede og latter
- Du viser barna fysisk nærhet og omsorg
- Du lytter til barna og støtter dem
- Du liker å være ute og er glad i fysisk aktivitet
- Du har gode kunnskaper om natur og miljø
- Du samarbeider godt med andre
- Du kan planlegge og gjennomføre aktiviteter
- Personlige egenskaper vil vektlegges i tillegg til kvalifikasjoner
Vi tilbyr
- Ved ansettelse vil det bli avkrevet politiattest etter opplæringsloven hhv. lov om barnehager
- Kommunale lønns- og arbeidsvilkår
Arbeidssted
Mjøndalen
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Nedre Eiker kommune
Ref. nr.:4084740579
Stillingsbrøk: Varierer%
Fast, Vikariat
Startdato: 01.08.2019
Søknadsfrist: 30.05.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4084740579&company_id=2559435119&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Barnehagene i Nedre Eiker inspirerer, gleder, utfordrer og danner.
Nedre Eiker kommune jobber systematisk med tidlig innsats for at barn og foreldre skal få riktig hjelp til riktig tid. Vi arbeider målrettet og har en kunnskapsbasert tilnærming til forbedring av praksis. Gjennom samarbeid med ulike fagmiljøer i strukturerte samarbeidsmodeller er barnehagene sentrale bidragsytere -- og utøvere - i arbeidet for at voksne og barn lykkes i hverdagen.