Vil du være med å ta i et tak?
Org. nr: - Stillingsident: 4105758302 Presentasjon av stillingen:
I avdeling registerforvaltning får du mulighet til å bli kjent med offentlig sektor gjennom saksbehandling og andre arbeidsoppgaver rettet mot norsk næringsliv og frivillig sektor. Vi trenger deg som har lyst til å være med å bidra i en travel arbeidshverdag der omstilling og endring gir oss spennende oppgaver og utfordringer.
Vi ønsker medarbeidere som lever opp til våre verdier offensiv, positiv og pålitelig. Du skal være en pådriver og bidra til forenkling for våre brukere. Du skal bidra i saksbehandling, veiledningsoppgaver og videreutvikling av våre registre.
Vi søker inn til 5 medarbeidere. Stillingene er midlertidig fra august og ut 2019, med mulighet for forlengelse.
Arbeidsoppgaver
- generell saksbehandling med hovedvekt på komplekse saker
- veiledning internt og eksternt
- utredning, utviklings- og kvalitetsarbeid
Kvalifikasjoner
Du må ha
- utdanning fra høyskole/universitetsnivå på bachelornivå eller høyere
- relevant praksis kan kompensere for deler av utdanningskravet
- gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk
Det er fint om du også har
- jus, økonomi eller administrasjon innen fagkretsen
- digital kompetanse eller ferdigheter
- noe relevant arbeidserfaring
Personlige egenskaper
- du må ha gode samarbeidsegenskaper og samtidig ha evne til å jobbe selvstendig
- du må være nøyaktig og ha god arbeidskapasitet
- du må være løsningsorientert og positiv til nye utfordringer du må være kvalitets- og resultatorientert
Vi tilbyr
- et godt arbeidsmiljø med en uformell tone og stor vilje til å skape noe sammen
- interessante og utfordrede oppgaver innen digitalisering og forenkling av Norge
- gode muligheter for kompetanseheving og faglig utvikling
- fleksibel arbeidstid med god balanse mellom arbeidsliv og privatliv
- godt og rimelig kantinetilbud, godt utstyrt trimrom, bedriftsidrettslag og ulike velferdsarrangement
- medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av landets beste pensjonsordninger, med gunstig boliglån og gode forsikringsordninger.
Stillingene er lønnet som førstekonsulent med årslønn kr 397 100¿513 600, avhengig av dine kvalifikasjoner. Prøvetiden er seks måneder.
Ved interne ansettelser kan det bli ledige engasjement som konsulent for samme periode. Du må opplyse i søknaden om du også søker på disse.
Generelt
Brønnøysund er en hyggelig kystby med korte avstander til jobb, fritids- og servicetilbud. Vi har full barnehagedekning og et godt oppvekstmiljø i trygge omgivelser. For deg som liker friluftsliv er det mange muligheter for fine naturopplevelser til lands, til fjells og i skjærgården. Vi har også et rikt kulturliv, flere treningssentre og idrettslag.
Vi ønsker en arbeidsplass preget av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss. Søkere med hull i CVen oppfordres også til å søke.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må du begrunne dette i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Du må legge ved CV og vitnemål/attester i den elektroniske søknaden for å bli vurdert som søker.
Kontaktinformasjon
Rita Pedersen Moen, gruppeleder, 75007738
Karianne Ovesen Warholm, gruppeleder, 75007578
Einhild Evensen, gruppeleder, 75007852
Arbeidssted
Havnegata 48
8900 Brønnøysund
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Brønnøysundregistrene
Referansenr.:4105758302
Stillingsprosent: 100%
Sluttdato: 31.12.2019
Søknadsfrist: 29.07.2019
Om bedriften
Brønnøysundregistrene er en sentral aktør i digitaliseringen av det norske samfunnet. Vi driver 17 av landets viktigste registre og har forvaltningsansvaret for Altinn. De fleste av våre 560 medarbeidere jobber i Brønnøysund. Vi har også kontorer i Narvik og Oslo.