Førstekonsulent
Org. nr: - Stillingsident: 4189831300 Presentasjon av stillingen:
NAV Familie- og pensjonsytelser Levanger - Steinkjer har ansvar for behandling av foreldrepenger, bidrag, barnetrygd og pensjon. Enheten har i dag lokaler i bl.a. Steinkjer og Levanger, men vil fra juni 2021 bli samlokalisert i Steinkjer. NAV Familie og pensjonsytelser har ledig 3 stillinger som førstekonsulenter . Arbeidsstedet er Steinkjer.
Enheten ønsker videre i et IA-perspektiv å åpne for søkere som ikke klarer å arbeide i 100 % stilling. Derfor søkes det etter stillinger mellom 50 -- 100 %.
Arbeidsoppgaver
Saksbehandling innen enhetens respektive fagfelt (pensjon, barnetrygd og kontantstøtte EØS, bidrag og foreldrepenger.)
Kvalifikasjoner
Du må ha:
• Minimum 3-årig utdanning fra høgskole/universitet, fortrinnsvis fra juridisk, økonomisk eller samfunnsfaglig studieretning. Særlig relevant saksbehandlererfaring kan kompensere fra utdanningskravet.
• Må ha evne til å formulere seg klart og brukervennlig, både skriftlig og muntlig
• Må ha god tallforståelse
Ønskede kvalifikasjoner:
• Forståelse for å anvende lovverk
• Evne til å arbeide målrettet, nøyaktig og effektivt
• Evne til å ta ansvar og arbeide strukturert
• Har saksbehandlererfaring
• God kompetanse på IKT-verktøy
Personlige egenskaper
• Positiv og nytenkende
• Evne til å arbeide selvstendig og effektivt med god kvalitet til rett tid
• Evne til å arbeide i team og ha gode samarbeidsevner
• Fleksibel og omstillingsdyktig
• Være bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
Stillingskode 1408 Førstekonsulent, kr 442 300 - kr 496 100.
Fleksibel arbeidstid
Et godt arbeidsmiljø med kompetente og hyggelige kolleger
Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
Gode pensjons-, forsikrings og velferdsordninger
Kontaktinformasjon
Eva Katrine Giskås, Avdelingsleder, 415 68 257, Eva.Katrine.Giskas@nav.no
Arbeidssted
Strandveien 38
7713 Steinkjer
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4189831300
Stillingsprosent: 50 - 100%
Fast
Søknadsfrist: 27.02.2020
Om bedriften
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.