Konsulent i merkantil avdeling 100 % fast stilling
Vi har ledig 100 % fast stilling som konsulent tilknyttet merkantil avdeling. Vi trenger en positiv og hyggelig person som kan håndtere en travel arbeidsdag med varierte oppgaver og mange spørsmål. Fleksibilitet og nøyaktighet samt evne til å improvisere i situasjoner som ikke kan planlegges. Stillingen har arbeidssted på studiested sentrum, men organisasjonsendringer vil kunne føre til endringer både i arbeidsoppgaver og arbeidssted. Det må påregnes å bidra på andre studiested ved behov. Stillingens ansvars- og fagområde:
- Stillingen har ansvar for ekspedisjon, postfordeling og arkiv
- Skal yte service til elever, ledelse og ansatte med ulike oppgaver; Skaffe prøvevakter, fraværsoversikt ansatte, skoleskyss, lånekassen, stedfortreder sentralbord mm
- Teknisk støtte til ledelsen i ansettelsesprosesser: utlysning, tilsetting, ansiennitetsberegning
- Bistand og støtte til ledere i HMS-arbeid og sykefraværsoppfølging
Utdanning og erfaring:
- Relevant høyskoleutdanning (fortrinnsvis bachelor eller tilsvarende)
- Generell god IT-kunnskap (vi bruker WebSak, Focus, iSkole, mm)
- God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
- Erfaring fra servicearbeid
- Kjennskap til bruk av elektronisk verktøy for arkivering og saksbehandling
- Erfaring fra saksbehandling og arkivering
- Erfaring fra HR-arbeid
Personlige egenskaper:
-
God relasjons-kompetanse - må like å jobbe med ungdom
-
God formidlingsevne skriftlig og muntlig
-
Evne til å jobbe selvstendig,
-
Samarbeidsevner og jobbe i team
-
Nøyaktig og strukturert
-
Positiv, fleksibel og evne til å tenke nytt
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Sentrale nettsider og dokumenter:
- Organisasjonspolitikk
- Medarbeiderplatform
- Virksomhetsplan merkantil avdeling
Som ansatt hos oss får du:
- Utfordrende oppgaver i et utviklende arbeidsmiljø
- En raus organisasjonskultur hvor vi vil hverandre vel, ser hverandre og bidrar til fellesskapet
- Lønn- og arbeidsvilkår etter avtale
- Offentlig pensjonsordning og gode forsikringsvilkår
Søk stillingen: Søknad sendes via elektronisk søknadsskjema. CV fylles inn i søknadsskjemaet, i stedet for å legge den som vedlegg. Vitnemål og attester medbringes til eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentlighetslovens § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis, og må begrunnes i søknaden. Ved spørsmål om stillingen kan Økonomileder Jim Ingebrigtsen kontaktes på: Tlf: +4775654025 Mob: +4790503839 jiming@vgs.nfk.no Vi ønsker deg velkommen som søker! Søk på stillingen