Melin Medical søker kundeorientert supportmedarbeider
Liker du kundekontakt og å løse tekniske problemer? Er du i tillegg blid og hjelpsom? Da er det kanskje nettopp deg vi ser etter!
Vi søker nå en ny ansatt som vil være med på å skape gode kundeopplevelser og jobbe sammen med resten av teamet for at avdelingen skal nå sine mål. Du vil bli en del av vårt tekniske supportteam som består av åtte fantastiske medarbeidere som supporterer våre kunder i Norge, Sverige og Danmark. Du vil få full opplæring i våre soft- og hardwaresystemer, og du vil få muligheten til å bryne deg på tekniske problemstillinger. Du vil også få muligheten til å utvikle dine kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
Vi ser etter deg som har en bakgrunn fra kundeservice, har interesse for tekniske løsninger og som kanskje også har kurs eller sertifisering innenfor nettverk og/eller IKT. For å lykkes hos oss bør du være positiv og serviceinnstilt, samtidig som du er god på å samarbeide internt i teamet. Du bør være glad i å ta i et tak, og gjøre det lille ekstra for at kunden skal være fornøyd.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare tekniske henvendelser på telefon og e-post
- Jobbe for å opprettholde en god svartid og sikre fornøyde kunder
- Følge opp kunder med ulike problemstillinger
- Løse tekniske problemer via fjernstyring
- For rett person kan det på sikt være mulig å få et utvidet ansvarsområde
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring med kundeservice på telefon og/eller e-post
- Grunnleggende IT-ferdigheter og god teknisk/praktisk forståelse
- Svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
- Kurs og sertifisering innenfor nettverk eller IKT vil kunne være en fordel, men er ikke et krav
Personlige egenskaper:
- Du er selvgående, med evne til å ta initiativ
- Du brenner for å levere god kundeservice og har en sterk interesse for tekniske løsninger
- Du er positiv og hjelpsom, og opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø sammen med dine kollegaer
- Du er pliktoppfyllende og samvittighetsfull, og følger opp dine arbeidsoppgaver helt til de er gjennomført
Vi tilbyr:
- En sosial og hyggelig avdeling med god takhøyde
- Engasjerte kollegaer og en dedikert leder
- Høyt tempo og spennende utfordringer
- Moderne kontorer på Skøyen i Oslo
Hvis du har spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen må du ikke nøle med å ta kontakt via meldingsfunksjonen.
Intervjuer vil bli gjennomført løpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Melin Group er en internasjonal leverandør av betalings- og administrasjonsløsninger. I mer enn 10 år har vi stått i spissen for digital innovasjon innen helse og trening i Skandinavia. Nå er vi med på å definere morgendagens teknologi for betaling og selvbetjening innen en rekke forskjellige bransjer i 14 land verden over.
Ved hjelp av selvbetjening og automatisering kan løsningene våre frigjøre manuelle ressurser fra tyngende papirarbeid og forenkle arbeidshverdagen til både kunder og partnere.
Som en del av Melin Group vil du få bli med i et engasjert team av medarbeidere som brenner for å utgjøre en forskjell. Totalt teller vi mer enn 200 mennesker fordelt på fire datterselskaper med kontorer i Aarhus, Gøteborg, Halmstad, Oslo, Førde og Sandane.