Salesforce Technical Manager
Stillingsannonsen er inaktiv.CRM og analyse
0182 Oslo
Vil du bli vår nye tekniske spesialist i en markedsledende CRM-løsning?
Redd Barnas markedsavdeling søker en erfaren teknisk CRM-manager til vårt Salesforce-miljø. Du vil som Salesforce Technical Manager få ansvaret for å ivareta og videreutvikle den tekniske siden av Redd Barnas CRM-løsning. Vi ønsker oss en faglig sterk kollega som evner å se de store linjene og som samtidig er opptatt av tekniske detaljer for å sikre en robust CRM-løsning som skaper verdi. Som vår nye kollega vil du få store utviklingsmuligheter og du kan bli en av de fremste innen ditt fagområde, samtidig som du får samarbeide med dedikerte og dyktige spesialister.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
- Sikre teknisk drift av Redd Barnas Salesforce-løsning og tilhørende økosystem
- Forvalte løsningen i henhold til avtaler og SLA og sikre at leverandører leverer kvalitet på ny funksjonalitet
- Sikre koordinering og implementering av endringer og feilrettinger inkludert test
- Sikre god driftssetting på nye tjenester og endringer
- Bidra på tekniske utviklingsoppgaver sammen med forretningssiden
- Bidra på CRM-teamets backlogg for utvikling og drift
Ønsket utdanning, erfaring og ferdigheter
- IT-teknisk utdannelse på Bachelor-nivå
- Kjennskap til Salesforce eller andre CRM-løsninger
- God erfaring med programmering, Apex vil være en fordel
- Erfaring fra teknisk koordinering og teknisk prosjektledelse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk, samt beherske engelsk skriftlig og muntlig
Vi ser etter deg som
- handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater
- er metodisk og systematisk i sin tilnærming; planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt
- forstår raskt komplekse spørsmål og problemer; foretar sunne og rasjonelle vurderinger
- demonstrerer spesialistkunnskap og ekspertise innen eget felt; deltar i kontinuerlig faglig utvikling
- samarbeider godt, deler kunnskap, erfaringer og informasjon
- kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte.
Redd Barna tilbyr en stilling i et sterkt faglig miljø med engasjerte kolleger i en meningsfull bransje.
Redd Barna er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke hos oss, uansett alder, kjønnsuttrykk, funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Vi holder til i åpne og moderne lokaler i Storgata 38 i Oslo. Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger. Lønn etter avtale.
Redd Barna tar barns sikkerhet (child safeguarding) på alvor. Det kreves derfor gyldig politiattest for å bli ansatt hos oss.
Søknad med CV sendes via vårt elektroniske søknadssystem. Søknader som blir sendt utenom systemet, vil ikke bli vurdert.
Spørsmål om stillingen kan rettes til seksjonsleder Klaus Damlien, mobil 93406519 Søk på stillingen
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
CRM og analyse
Adresse
Storgata 38, 0182 Oslo
Hjemmeside
www.reddbarna.no/
Alle barn
fortjener en framtid. Som verdens største uavhengige organisasjon for barn,
kjemper Redd Barna for barns rettigheter i Norge og verden. Vi gir langsiktig
støtte, og nødhjelp i kriser og katastrofer. På landsbasis har vi mer enn 100
000 støttespillere og frivillige som deltar i aktiviteter på lokalt plan over
hele landet. Redd Barna er en del av internasjonale Redd Barna og sammen
arbeider vi i 123 land. I Norge er vi rundt 200 dedikerte medarbeidere som
jobber for at alle barn skal overleve, lære og være trygge. Fordi barndom betyr
alt.
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 3. mars 2021
Hentet fra: hrmanager
Referanse: 99300_CRM og analyse_hrmanager
Stillingsnummer: 42ea3e07-0c0b-4e0a-8e46-b4cae2860bb2