Har du interesse for butikk og byggjevarer?
Coop Byggmix Gaupne søkjer butikkmedarbeidar i vikariat
Vikariatet har ein stillingsgrad på 70%, og går fram til 31.12.2020 . Stillinga inngår i turnus med arbeidsvakter både på dagtid / ettermiddag og laurdagar. Det blir i tillegg høve til meirtimar i høgsesongar, samt i feriar, og ved anna fråvær i butikken.
Den viktigaste oppgaven som butikkmedarbeidar er at du alltid set kunden fyrst, og gjer kunden <>.
Arbeidsoppgåver:
•Kundebehandling
•Kasse
•vareinnfylling
•Førefallande reinhald og rydding
Våre forventningar til deg er at du er hjelpsam og imøtekommande. Du er ansvarsbevisst, løysingsorientert og ein positiv bidragsytar til eit godt arbeidsmiljø. Du er oppteken av å yte god service til kundane, er interessert i bygg og byggjevarer, og du oppdaterer deg - og deler velvillig av din varekunnskap.
Coop Nordvest kan tilby: Ordna løns- og arbeidstilhøve. Du får naudsynt opplæring, og høve til ytterlegare kompetanseheving gjennom våre e-læringskurs. Du blir medlem av vår innskotsbaserte pensjonsordning med eigensparing og dekkast av våre forsikringsavtalar. Vi har rabattavtaler for tilsette.
Nærare opplysningar om stillinga får du ved å henvende deg til butikksjef Terje Marøy på tlf. 911 19 597
Søknad og CV registreres digitalt på: www.jobbdirekte.no
Søknadsfrist : 28.02.2020
Om bedriften
Coop Nordvest SA er ett av de største samvirkelagene i Norge, med 5 milliarder i omsetning og ca 2200 medarbeidere. Vi har butikker i 46 kommuner, fra Åfjord i nord til Gulen i sør, i Trøndelag, Møre og Romsdal og Vestland fylke. Vår virksomhet er i første rekke innen dagligvare, i tillegg har vi en del faghandels- og byggevarebutikker. Coop Nordvest eier og forvalter en betydelig eiendomsportefølje. Vi eies av våre 150 000 medlemmer, og drives etter samvirkeprinsippene. Vi har kontor på Orkanger, i Ålesund og i Førde. Vi har som mål å være et av landets best drevne samvirkelag. Som en regional stor aktør i en konkurranseutsatt bransje, møter vi hele tiden nye konkurranseforhold og utfordringer. Måten vi møter dem på avgjør om kunden fortsatt vil velge oss framfor konkurrentene.