Logistikk og innkjøp
Er du proaktiv, lærevillig, engasjert og vil bidra til vårt gode arbeidsmiljø?
For Langset konsernet og flere av våre selskaper søker vi etter en person som vil ha ansvar for anskaffelser, oppfølging av avtaler og logistikk.
Ansvarsområder:
- Bestille fra leverandører i henhold til meldte behov
- Følge opp leveranser
- Dokumentasjon og underlag for bestillinger
- Enkle forhandlinger
- Bilpark og boliger
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Gjerne utdanning innen innkjøp/logistikk
- Erfaring med innkjøp og/eller logistikk
- Du må ha gode IT-kunnskaper
- Løsningsorientert
- Grundig og ryddig
Vi kan tilby
- Allsidige og utfordrende arbeidsoppgaver
- Fast stilling i et solid selskap
- Konkurransedyktige betingelser
Stillingen krever at du snakker godt norsk og engelsk. Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Molde.
Spørsmål knyttet til stillingen rettes til Katrine Thomassen på telefon: 936 03 489 , eller på mail til katrine.thomassen@langset.no