Bergseng skole har ledig stilling som avdelingsleder
Er du vår nye medarbeider?
Vi har fra 15.02.2021, ledig 100% fast stilling som avdelingsleder.
Minimum 50% av stillingen er avsatt til ledelse. Resterende 50% fylles med elevrelaterte funksjoner eller undervisning.
Kvalifikasjonskrav:
Du må ha godkjent undervisningskompetanse for tilsetting i grunnskolen. Dersom du har utdanning fra utlandet, må den godkjennes av UDIR.
Det er ønskelig med erfaring/eller kompetanse innen skoleledelse.
Det er ønskelig med gode datakunnskaper.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
For deg som ikke har norsk som morsmål: Du må vise at du kan snakke og skrive godt norsk. Dette kan du gjøre på to måter. Du kan levere dokumentasjon på bestått norskprøve nivå B1, eller du kan vise det gjennom en godt skrevet søknad og en samtale.
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
Inngå i skolens lederteam, med driftsoppgaver knyttet til ansatte og elever.
Timeplanlegging, fraværsoppfølging og ressursutnyttelse.
Pedagogisk og sosialpedagogisk oppfølging på skolen.
Bidra til skolens utvikling i de satsinger skolen har.
Vi ønsker at du:
Har gode lederegenskaper og evne til å kommunisere tydelig, være løsningsorientert og beslutningsdyktig.
Er faglig oppdatert, engasjert og forstår skolens rolle i barns oppvekst.
Har mange faglig funderte innspill som bidrar til gode løsninger.
Kan veilede i pedagogisk arbeid på barnetrinnet.
Er opptatt av å bidra til å skape et godt arbeidsmiljø sammen med andre.
Litt om oss:
Bergseng skole har ca 350 elever på 1.-7.trinn. Skolen ligger landlig til nord for Harstad sentrum. Våre elever skal ha et trygt og godt læringsmiljø, der de opplever mestring og utvikler seg faglig og sosialt. Hos oss vil du møte et godt arbeidsmiljø med engasjerte ansatte, som sammen jobber for en god skole for våre elever.
i Harstad kommune får du:
Faglig oppdatering gjennom blant annet e-læringskurs i KS Læring.
Gode avtaler med treningssentre i byen og eget bedriftsidrettslag.
Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger, samt flyttegodtgjørelse i henhold til kommunens arbeidsreglement.
Annen informasjon:
Søknaden sender du elektronisk på denne siden (Søk på stilling).
Det er dessverre ikke mulig å sende med vedlegg til søknaden. Du må derfor ta dette med dersom du kommer til intervju.
For tilsetting innenfor oppvekst, barnevern eller helse- og omsorg kreves det godkjent politiattest forevist før tilsetting.
Trenger du hjelp til innlogging eller å opprette bruker, kontakt regnskapsenheten@harstad.kommune.no
I henhold til offentlighetsloven kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Vi gir deg beskjed hvis dette skulle være tilfelle.
Om bedriften
Harstad kommune har 25 000 innbyggere, og er et naturlig midtpunkt i landsdelens mest folkerike område. Det det er kort vei til det meste du trenger for et godt liv. Harstad er liten nok til å bli kjent med mange, og stor nok til nye opplevelser og gleder hver dag. Stikkord for vår virksomhet er felles verdiplattform, klart språk, kontinuerlig forbedring og medarbeiderdrevet utvikling av våre tjenester.