Vi søker en inspirerende og effektiv Leder for serviceteamet vårt lokalisert på Bohus Alna i Oslo
Bohus selger mer varer enn noen gang. Vi selger varer med god kvalitet og i de fleste tilfeller er kunden godt fornøyd. Det hender likevel at varer ikke har ønsket eller forventet kvalitet. Da ønsker vi at kundene forteller oss det, og at vi sammen finner gode løsninger. Vår serviceavdeling, som består av seks medarbeidere, behandler service- og reklamasjonssaker for flere av våre varehus. Vi søker fortrinnsvis en person med bakgrunn fra tilsvarende rolle. Du må ha en kombinasjon av "et godt servicehode" og effektivitet. Da tydelig kommunikasjon, både skriftlig og muntlig er avgjørende for effektive og gode løsninger, må du beherske norsk flytende, både skriftlig og muntlig.
Hovedoppgaver og ansvar
- Behandle reklamasjoner og andre oppgaver knyttet til god kundeservice.
- Utvikle og iverksette gode standarder og rutiner for å effektivisere
- Planlegge og administrere reparasjoner og oppfølging av kunder
- Være en inspirerende og tydelig leder som er målbevisst, stiller krav, motiverer og utvikler
- Ha profesjonell og konstruktiv kontakt med Bohus sine leverandører
- Drifte avdelingen innenfor vedtatte rammer, og jobbe for å nå økonomiske mål
- Iverksette og gjennomføre tiltak for å optimalisere avdelingen
Hvem er du?
- Du har erfaring fra tilsvarende rolle og et sterkt ønske om å bli/være leder
- Du må ha kunnskap og interesse for varehandel og forbrukerkjøpsloven
- Du må kommunisere mege t godt, både muntlig og skriftlig. Skriftlig kundebehandling er en viktig del av jobben.
- Du blir motivert av å effektivisere
- Du har gode dataferdigheter og har lett for å sette deg inn i nye verktøy
- Du må være i god fysisk form, da det ofte er noe som skal bæres eller løftes
- Du må ha førerkort klasse B
Vi tilbyr:
- En spennende, nyopprettet stilling med utfordrende og varierte dager
- Et team med erfaring, kunnskap og engasjement
- Konkurransedyktige betingelser og et trygt og godt arbeidsmiljø
- En morsom og utviklende arbeidsplass i en spennende kjede
Servicekontorleder rapporterer til driftsleder i Bohus Vibo AS
Søknadsfrist: Gjerne snarest, og senest 14. mars 2021!
Har du spørsmål, ta kontakt med vår samarbeidspartner Inger Karin Engdal i Giira. Hun treffes på mobil: 915 60 510 eller mail: ike@giira.no.