Deltidsjobb ved siden av bachelorstudier?
Vi søker deg som er i starten av dine bachelorstudier med et stort engasjement og forståelse for sammenhengen mellom effektivisering, teknologi og magiske kundeopplevelser! Ønsker du en pangstart på karrieren? Trives du med et høyt tempo og det å jobbe i team med unge innovative kollegaer, så er du kanskje den vi leter etter!
Hos oss i Cloud HRM Frontline vil du sammen med teamet behandle alle HRM Cloud produkt henvendelser inn til selskapet på første touch! Du vil være selskapets "ansikt" utad, og til enhver tid søke etter å ha informasjon om selskapet og selskapets produkter/tjenester. Vi ønsker at kundene våre skal føle seg sett, forstått og overrasket når de kontakter oss på support - dette blir din viktigste oppgave. Ved å være en del av dette teamet vil du få en enorm produktkunnskap om kjente programvareløsninger innenfor vårt innovative cloud HRM området.
Visma Software AS brenner for å effektivisere det norske næringslivet og for å skape gode kundeopplevelser i et marked med store endringer og forventninger. Vi er stadig i utvikling og jobber mot å skape det mest moderne og personlige servicesenteret og det er her vi trenger DEG som en del av teamet.
Arbeidsoppgaver
Som Junior Service Consultant vil du være første touch support for våre kunder og alle våre samarbeidspartnere ved å håndtere innkommende supporthenvendelser gjennom våre meget moderne service plattformer. Du vil arbeide målrettet for å sikre at kunde- og partner henvendelser blir behandlet med høy grad av service, effektivitet og personlig touch. Du vil være en god rådgiver og kunne anbefale riktige løsninger og valg for kunden. Du vil sammen med teamet jobbe proaktivt for å skape hjelp-til-selvhjelp for kunder og samarbeidspartnere.
Kvalifikasjoner
-
Påbegynt Bachelorgrad el. innen økonomi/finans/HR eller teknologi/IT
-
Gode kommunikasjonsevner, og meget god norsk & engelsk muntlig/skriftlig fremstillingsevne
-
Gode IT-kunnskaper og god teknisk forståelse
-
Du er over snittet opptatt av teknologi/IT, digitalisering og effektivisering
Personlige egenskaper
-
Du er serviceinnstilt, positiv og oppriktig interessert i å hjelpe våre kunder og partnere
-
Du er uredd, ansvarsbevisst og trives med å ha mange baller i luften
-
Du har høy gjennomføringsevne og trives i et arbeidsmiljø med høyt tempo. Dette krever at du er initiativrik, strukturert og har pågangsmot
-
Du lærer fort og er effektiv
-
Du trives godt med å jobbe i team
-
Du liker endringer og er tilpasningsdyktig
Vi tilbyr
-
Varierende arbeidsoppgaver i et spennende teknologiselskap, med gode utviklingsmuligheter
-
Hyggelig, sosialt, faglig og innovativt arbeidsmiljø
-
Arbeidstiden er fleksibel og vi strekker oss langt for å møte din studieplan. Arbeidstiden er innenfor hverdager i tidsrommet 08-17, vi prefererer at du kan jobbe min. 2 ganger i uken. Det forventes at du bidrar mer i perioder hvor arbeidsbelastningen på teamet er stor, og i ferie/høytider
-
Opplæring i kunde/partnerservice og Visma Software sin HRM produktportefølje mm.
-
Customer Success er et viktig område for Visma Software AS. Vi er kontinuerlig opptatt av å forbedre kundeopplevelsen og automatisere manuelle prosesser
Aktuelle kandidater til stillingen vil bli kontaktet fortløpende vedr videre fremdrift. Oppstart snarest.
Om bedriften
Visma leverer software og tjenester som forenkler og digitaliserer forretningsprosesser i privat og offentlig sektor. Konsernet opererer i hele Norden og i Benelux, Sentral- og Øst-Europa. Med over 11 000 ansatte, 1 000 000 kundekontrakter og en omsetning på EUR 1 526 millioner i 2019, er Visma Europas ledende softwareselskap. Se Visma.no og Visma.com.