Har du lyst å jobbe med IT-Support for Varner?
Varner er et av Nord Europas største motekonsern med nærmere 11.000 medarbeidere og 1.400 butikker fordelt på 7 land; Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Tyskland og Østerrike. Butikkene er fordelt på motekjedene: Cubus, Dressmann, Dressmann XL, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban, Levis Store og Nike Store.
Vi setter høye mål og ønsker å ha positiv innflytelse på livene vi berører. Samarbeid, åpenhet og rom for mangfold er viktige faktorer i vår arbeidskultur. Vi ser at det å samle mennesker med ulik bakgrunn og synspunkter beriker Varners utvikling og våre produkter, samtidig som det styrker merkevarene og forretningsstrategiene.
Tech miljøet i Varner har som ansvar å drifte, utvikle og supportere alle Varner sine kollegaer på kontor og i butikker på tvers av land. I support tech-teamet er det i dag 11 kollegaer som jobber tett på alle våre butikker i form av mail og telefon. I anledningen at Varner satser på Tech ønsker vi derfor å utlyse en ny stilling til Tech Support. I rollen din som servicetekniker vil du jobbe med både 1. og 2. linje support. Det vil være muligheter for å delta i spennende prosjekter på tvers av Tech og Varner sine avdelinger. I tillegg finnes det en vaktordning som inngår i rollen.
I rollen inngår følgende arbeidsoppgaver:
-
- og 2. linje support via telefon, mail eller onsite for dine kollegaer i Varner og våre butikker på tvers av land.
- Feilsøking og feilretting
- Logging og dokumentasjon
- Installasjon, klargjøring og vedlikehold av hardware/software.
- Utrullinger og prosjektarbeid
Vi ser etter deg som:
- Har IT-utdannelse eller har relevant erfaring fra servicedesk
- Har erfaring fra windows-miljø
- Som deler våre kjerneverdier
- Har gode kommunikasjonsevner både i norsk og engelsk (muntlig og skriftlig). Det er en stor fordel om du også snakker finsk eller svensk.
- Har gode samarbeidsegenskaper, en positiv innstilling og stå på vilje
- Er lærevillig og har evnen til å sette deg raskt inn i tekniske løsninger
- Er pliktoppfyllende
- Liker å jobbe team, men også selvstendig
- Kjennskap til itil, retail, kassesystemer, netthandel og betalingsløsninger er en fordel
- Vi syntes det er gøy hvis du har erfaring fra en av våre butikker
Hva kan vi tilby?
- Gode muligheter for faglig utvikling gjennom sterk satsning på Tech og digitale plattformer.
- Varierte arbeidsdager
- Kontorer i flotte lokaler på Slependen med fantastisk lunsj og kaffebar.
- Muligheten til å jobbe med dyktige og engasjerte kollegaer
Hvis du syntes dette hørtes interessant ut send oss gjerne din søknad og CV.
Om bedriften
Varner består av 9 unike brands, Cubus, Dressmann, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban, WOW, Levis Store og Nike Store. Vi er 11.000 medarbeidere, har 1.400 butikker og er et av Nord-Europas største tekstilkonsern. Våre butikker er fordelt på 7 land. Norge, Sverige, Danmark, Finland, Østerrike, Tyskland og Island.
Retail Fashion er i stor utvikling, hvor teknologi og nye handlevaner gir nye muligheter. Varner ligger i forkant av denne utviklingen. Vi møter våre kunder hver dag med våre brands og setter våre kunder i sentrum for vårt mål om den beste handleopplevelsen i Retail. Varner har en sterk og transparent prestasjonskultur hvor ansvarlighet og bærekraft står sentralt.
Varner Service Office ligger på Slependen utenfor Oslo. I tillegg har Varner serviceavdelinger i Sverige, Finland og Østerrike.