Sykepleier
Org. nr: - Stillingsident: 4192776042 Presentasjon av stillingen:
Heldøgnsomsorg 1 i Asker består av 7 tjenestesteder: Vardåsen-, Solgården-,Gullhella-, Holmentunet-, Nesbru-, Asker Bo - og Omsorgssenter og dagaktivitetstilbud, samt Søndre Borgen akutt og korttidsavdeling. Asker bo - og omsorgssenter og dagaktivitetstilbud har 22 omsorgsbolig plasser fordelt på 3 avdelinger, for personer med demens og somatiske helseutfordringer.
Vi søker sykepleier i 100 % fast stilling. Turnus er todelt, med for tiden arbeid hver 4. helg. Arbeidstid 35,5 timer i 100 % stilling . Tiltredelse 1.mai eller etter avtale. Ved eventuelt intervju ber vi om at relevante papirer tas med.
Arbeidsoppgaver
- Gi beboerne individuell oppfølging.
- Pleie og omsorgsoppgaver.
- Sykepleieoppgaver og prosedyrer.
- Samarbeid og kommunikasjon med bruker, pårørende, lege, sykehus og andre instanser.
- Arbeide i team med fokus på gode kvalitetstjenester og ta faglige avgjørelser.
- Dokumentasjon.
- Skape faglig engasjement.
- Hverdagsmestring.
- Aktiviteter.
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier.
- Erfaring fra arbeid med personer som har somatiske og kognitive helseutfordringer er en fordel, men ikke et krav.
- Et godt klinisk blikk og god observasjonsevne.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne; fremmedspråklige må dokumentere å ha bestått B2.
- Gode ferdigheter innen IKT, gjerne kjennskap til GAT og Gerica.
Personlige egenskaper
-
Vi søker deg som:
-
-
Har evne til å tenke helhetlig sykepleie med fokus på beboers ressurser og behov.
-
Har fokus på hverdagsmestring og gi beboerne våre en god hverdag.
-
Er god på relasjonsbygging og samarbeider godt med de du jobber sammen med.
-
Har god gjennomføringsevne og kan bidra til involvering og forankring i personalgruppen.
-
Har godt humør og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø med fokus på mestringsklima.
-
Har fleksibilitetsvilje, mestrer stress og uforutsette situasjoner.
-
Er inkluderende og har gode evner til egenrefleksjon.
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt.
-
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med høyt faglig fokus og varierte arbeidsoppgaver
- Veiledning og nært samarbeid med erfarne kollegaer
- Fagdager i turnus for ansatte over 50% stilling
- Etisk refleksjon
- Lønn i henhold til tariffavtale samt etter kvalifikasjoner
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Kontaktinformasjon
Kari Kongshaug, Fagkoordinator, 66768726
Siv Anette Lynnebakken, Avdelingsleder, 66768736 / 400 31 379
Arbeidssted
semsveien 59
1383 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4192776042
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.05.2020
Søknadsfrist: 29.03.2020
Om bedriften
Det er krav om godkjent politiattest for den som ansettes i stillingen.
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.