Rådgiver økonomi og administrasjon Kulturliv
Org. nr: - Stillingsident: 4260523253 Presentasjon av stillingen:
Kulturliv består av tre avdelinger, Kulturarenaer som driver to kulturhus samt aktiviteter på andre arenaer, Ungkultur som tilrettelegger for ungdomtilbud i hele kommunen og Kulturavdelingen som forvalter og utvikler kulturtilbud i kommunen.
Vi søker nå etter rådgiver til å bistå virksomhetens ledergruppe med budsjett- og regnskapsarbeid,
personaladministrasjon og generell lederstøtte, samt administrative oppgaver knyttet til virksomheten.
Arbeidsoppgaver
Administrasjon inklusiv personaladministrasjon
Lederstøtte
Generelle administrative oppgaver knyttet til oppfølging av våre avdelinger
Oppfølging av virksomhetens økonomi og budsjettarbeid, inklusiv utfakturering Koordineringsoppgaver
Kvalifikasjoner (overskrift)
Bachelor, ev. master innen offentlig administrasjon og ledelse, økonomi eller tilsvarende
Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring fra personaladministrasjon
Erfaring med budsjett- og økonomioppfølging
Erfaring fra administrasjon og lederstøtte
Gode digitale ferdigheter
Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
Virksomheten bruker styringssystem som Framsikt (budsjett og rapportering), UBW/Agresso (regnskap) og Visma (HRM) og det er en fordel å være kjent med disse verktøyene
Er serviceinnstilt og utadvendt
Er strukturert
Har gode samarbeidsevner
Har godt humør og er løsningsorientert
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kontaktinformasjon
Jan Erik Lindøe, 91102429
Arbeidssted
1383
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4260523253
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 07.08.2020
Om bedriften
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.