Økonomi/administrasjonskonsulent
Org. nr: - Stillingsident: 4195970584 Presentasjon av stillingen:
Vi er en fremtidsrettet barneverntjeneste som er i kontinuerlig faglig utvikling. Samarbeid med barn, foreldre og tjenester på tvers av kommunalområder er viktig for oss. Kommunens verdier " nærhet, synlighet og engasjement " står sentralt i vårt arbeid. Vi søker etter en person som har lyst og kunnskap til å jobbe med økonomi og administrative oppgaver hos oss.
Arbeidsoppgaver
Bistå barneverntjenesten innenfor økonomi og administrasjon, herunder:
- Oppgaver knyttet til økonomi og rapportering
- Holde oversikt over øvrige oppgaver i administrasjonen
- Kontorfaglig støtte til drift av tjenesten og internkontroll
- Bistå ledergruppa og bidra i økonomiarbeidet
- Superbruker i fagsystemet Familia
Kvalifikasjoner
- Bachelor innenfor økonomiområdet
- Ønskelig med 5 års relevant erfaring innen kontorfag/økonomi
- Erfaring med bruk av saksbehandlingssystemer og Excel
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Det er ønskelig med kjennskap til arbeid innen barnevern, helse eller tilgrensende tjenester
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. I hht. lov om barneverntjenester § 6-10
Personlige egenskaper
- Du er selvstendig og fleksibel
- Analytisk, strukturert og nøyaktig
- Pådriver til kvalitetsforbedringer
- Du er positiv og har gode samarbeids-og kommunikasjonsredskaper
- Du har høy arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Et godt arbeidsmiljø i en organisasjon i utvikling
- Mulighet for fag- og kompetanseutvikling
- Flexitidsordning
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Kontaktinformasjon
Hege Syversen, Barnevernleder, 913 95 561
Arbeidssted
Seterstøavegen 2 b
2150 Årnes
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Nes kommune
Referansenr.:4195970584
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 09.03.2020
Om bedriften
Nes kommune i Viken har en visjon om "det gode liv der elvene møtes". Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma - elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her