Vi søker kundeservicemedarbeider i Haugesund
Org. nr: - Stillingsident: 4298597510 Presentasjon av stillingen:
Brenner du for å skape gode kundeopplevelser?
Anticimex er et internasjonalt serviceselskap som leverer tjenester innen skadedyrkontroll, boliginspeksjoner og mattrygghet. Våre kunder befinner seg på privat- og bedriftsmarkedet, og vi har en rekke samarbeidspartnere som forsikringsselskap og eiendomsmeglere. Kundeservicefunksjonen er vårt kontaktledd utad og har ansvar for at våre kunder og samarbeidspartnere alltid skal få den beste service. Samtidig er avdelingen et sentralt bindeledd mellom våre kunder/samarbeidspartnere og ansatte.
Vi søker nå spent etter en ny kollega til vårt kontor i Haugesund. Du vil få helhetlig ansvar for å håndtere oppgaver innen kundeservice, planlegging og skadebehandling ved kontoret, hvilket gjør at du vil få jobbe selvstendig, tverrfaglig og variert. Du kan forvente en hektisk arbeidshverdag i et uformelt miljø med stor takhøyde og høy trivselsfaktor. Vårt mål er å bli landets beste servicebedrift, og har derfor stort fokus på å få inn rett person som kan bidra til dette. Høres dette interessant ut, bør du lese videre!
Arbeidsoppgaver
- Håndtere innkomne henvendelser fra kunder, samarbeidspartnere og kolleger per telefon og e-post, samt. ta imot besøkende på kontoret.
- Planlegge og følge opp bestillinger av serviceoppdrag inkl. ruteplanlegging.
- Vurdere, behandle og følge opp forsikringssaker, herunder kvalitetssikre rapporter samt registrere og dokumentere relevant informasjon knyttet til forsikringssaker.
- Varebestilling og varemottak.
- Du vil få jobbe i nær relasjon med øvrige kolleger innen alle fagområder.
- Du vil også utføre andre oppgaver tilknyttet kundeservice og administrasjon etter behov.
Vi jobber mandag til fredag mellom kl. 8-16.
Kvalifikasjoner
- Relevant formell og praktisk kompetanse innen kundeservice, som planlegger eller koordinator.
- God forståelse- og interesse for forsikringsfag.
- Grunnleggende datakunnskaper og systemforståelse.
- Svært gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper
- Du er stødig, trygg og ansvarsfull.
- Du er helt rå på kundeservice, spiller på lag og strekker deg gjerne litt ekstra for å gi gode kundeopplevelser.
- Du trives med et høyt arbeidstempo og er god på å håndtere flere baller i luften.
- Du er løsningsorientert og har en systematisk tilnærming til arbeidsoppgaver, noe som gjør at du evner å planlegge fremover og prioritere effektivt.
- Du kommuniserer tydelig og presist.
- Du trives i en jobbhverdag som byr på en miks av rutineoppgaver og variasjon.
Vi tilbyr
- En fast stilling hos en stødig arbeidsgiver med lang fartstid og solid økonomi.
- En arbeidsgiver som setter fokus på HMS, bærekraft og teknologisk utvikling.
- God onboarding og god opplæring.
- Vi jobber målrettet med å utvikle oss som en god arbeidsplass, og vår Great Place to Work sertifisering viser at vi gjør mye riktig.
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver.
- Hos oss får alle som vil, uansett stilling og tittel, være med på å bidra til utvikling av selskapet.
- Ordnede lønns- og arbeidsbetingelser.
Anticimex betjener en sammensatt kundegruppe og vi vil gjerne speile markedets diversitet og mangfold. Derfor er det bare positivt om du ikke er helt A4 og representerer noe annet og mer enn gjennomsnittet.
Kunne du tenke deg å bli vår nye kollega? Da gleder vi oss til å høre fra deg! Spørsmål om stillingen kan rettes til regionsjef Monica Botnen på tlf. eller e-post. Send inn din CV og søknad snarest og senest innen søknadsfristen 31.10.2020.
Kontaktinformasjon
Monica Botnen, Regionsjef, 93411888, monica.botnen@anticimex.no
Arbeidssted
Rennesøygata 12
5537 Haugesund
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Anticimex AS
Referansenr.:4298597510
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 31.10.2020
Om bedriften
Anticimex er en verdensomspennende servicebedrift som ble grunnlagt i Sverige i 1934, og ekspanderte til Norge i 1973. Vi opererer innen tjenesteområdene skadedyrkontroll, mattrygghet og bygningsinspeksjoner, og har som mål å skape et trygt og sunt innemiljø gjennom inspeksjoner, garantier og forsikringsavtaler. Vi er mer enn 7000 ansatte og betjener mer enn 3 millioner kunder i 18 land. I 2018 var totalomsetningen i konsernet 6.5 milliarder SEK.