Er du en rådgiver med ekspertise innen Face/Insta/Google eller webløsninger?
Vår kunde Mediaboosteret konverteringsbyrå med fokus på å lage markedsstrategier og webløsninger som genererer en høy ROI.
De opplever stadig vekst og oppretter nå en helt ny stilling for deg som har ekspertise på digital markedsføring til sitt kontor i Oslo
Selskapet vokser raskt og ser i den forbindelse etter et råskinn av en rådgiver som brenner for fremtidens markedsføring. De vil ha deg som er rådgivende, løsningsorientert, strategisk, kreativt og vil hjelpe bedrifter med egne strategier. Du må i tillegg kunne ta del i den interne markedsplanen for videre synlighet og vekst. Om du vet hvor "cta knappen" for å bli med i prosessen er, ja da er du faktisk bare et klikk unna å komme inn til oss for en prat.
Vi ser for oss at
- Du har erfaring fra mediebransjen
- Du har dokumenterbare resultater å vise til
- Du har en portfolio og er en naturlig relasjonsbygger som stadig utvider ditt kontaktnettverk
- Du ønsker til enhver tid å utvikle deg selv til et høyere nivå
- Du har erfaring innen leveranse av web og markedsføring, eller er sertifisert/kurset i web, Google, Facebook Business manager fra før.
Dette vil du ha ansvar for:
- Forvaltning av eksisterende kundeportefølje.
- Utvide kundeportefølje med nye potensielle kunder
- Generelt, å booke og presentere dine kreative idéer for eksisterende og potensielle kunder.
- Rådgiving/oppfølging av prosjekter og kunder innen Facebook / Instagram / Google annonser, hjemmesider og e-commerce.
- Tett samarbeid mellom webutvikling og performance-team internt er sentralt.
Dette vil du som rett kandidat få:
For rett kandidat vil vår samarbeidspartner tilby fast årslønn iht. erfaring, samt kvartal/årsbonus. Her er det gode utviklingsmuligheter og du vil bli med på å sette kursen for egen rolle fremover, i tillegg til å være delaktig i vår interne markedsføringsstrategi. Du som blir ansatt i denne stillingen vil få en sentral og ansvarlig rolle der du vil ha et tett samarbeid med CEO i selskapet.
Arbeidstid: Mandag-fredag, kl 08.30-16.30
Søknad og spørsmål sendes til:
Ulf Eden
Daglig leder
Tlf. 463 88 910
Mail: ulf.eden@ceesolutions.no
Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende!
Om bedriften
Cee Solutions AS ble stiftet som eget selskap i 2013 av personer med solid erfaring fra salg og ledelse. Vi ønsker å være en samarbeidspartner innen bemanning samt fast rekruttering.
Vi finner kompetente ansatte via headhunting og nettverk samt tradisjonelle kanaler. Vi jobber tett mot våre kunder som støtte og rådgivere mot felles mål sammen med gode kandidater.