Kunderådgiver
Stillingsannonsen er inaktiv.Malvik kommune
Torggt 7, 7550 Hommelvik
Om stillingen
Servicetorget møter våre innbyggere gjennom mange ulike kommunikasjonskanaler. Ved å ta i bruk digitale løsninger, tilpasse tjenester og nye metoder i førstelinjen, utvikler vi våre tjenester til innbyggerne.
Arbeidsoppgaver
Kundebehandling, gi informasjon og veilede gjennom våre kontaktkanaler (sentralbord, sosiale media, ulike digitale løsninger)
Betjene og følge opp henvendelser til servicetorget
Yte service og gi veiledning/opplæring.
Være med og utvikle våre tjenester - sørge for høy service og god kvalitet i tjenestene til våre innbyggere.
Bidra til drift og skape innhold i sosiale media og nettportal.
Du arbeider i team i åpent kontorlandskap og betjener også kommunens interne brukere.
Kvalifikasjonskrav
Relevant utdanning.
Erfaring fra servicearbeid, gjerne med kjennskap til kommunale tjenester.
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Evne til å holde deg oppdatert og videreutvikle din kompetanse.
Har gode digitale ferdigheter.
Ønsket praksis:
Erfaring fra arbeid i førstelinje med kundebehandling.
Erfaring med å betjene sentralbord og relevant kommunikasjonsarbeid
Personlige egenskaper
Du må være fleksibel, serviceinnstilt og like å jobbe med mennesker.
Gode samarbeidsevner og jobber aktivt for kompetansedeling.
Være fleksibel og løsningsorientert til oppgaver i avdelingen.
Liker å jobbe selvstendig og i team med høyt arbeidstempo i et hektisk miljø.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
For nærmere opplysninger om, kontakt:
Avdelingsleder Lise Marthe Guldsten, mobil 976 85 660. E-post: lise-marthe.guldsten@malvik.kommune.no
Vi tilbyr
- En stilling der du får jobbe med varierte problemstillinger i et tverrfaglig miljø.
- Lønn i henhold til avtaleverk, gode pensjons- og forsikringsvilkår.
Godt arbeidsmiljø med basis i våre verdier: Åpen – nyskapende – samhandlende
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Malvik kommune
Adresse
7550 Hommelvik
Hjemmeside
Om oss
Åpen – Nyskapende - SamhandlendeMalvik kommune er sentralt plassert i Trøndelag mellom Trondheim og Stjørdal. Hver dag arbeider omlag 1000 medarbeidere med å gi kommunens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, utviklende oppvekstmiljø, et godt nærmiljø og rikt kulturliv. Vi har et aktivt kultur og idrettsmiljø og utmerkede friluftsområder. Kommunen er i vekst med god tilgang på boliger, boligtomter og et næringsliv i utvikling. Malvik kommune er fremtidsrettet og samarbeider tett med forskningsmiljøet i Trøndelag.Administrasjonssenteret ligger i Hommelvik, og kommunen har tillegg tettstedene Vikhammer og Sveberg, hvor en har gode kommunikasjonsmuligheter, med kort avstand til flyplass, jernbane og E6. Malvik kommune ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte søkere til å søke jobb i kommunen, uansett alder, etnisitet, legning og funksjonsnedsettelser. Som medarbeider i Malvik kommune, blir en tatt med i et spennende og inkluderende fellesskap.
Om stillingen
Stillingstittel
Kunderådgiver
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Offentlig
Sist endret: 28. juli 2021
Hentet fra: jobbnorge
Referanse: 10039701
Stillingsnummer: 2d71a602-c9c3-4826-b366-bd3541f31ce1