Customer Success Manager - EdTech Solutions - Oslo/Kristiansand
Task
Nedre Slottsgate 3b, 0157 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Customer Success Manager
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 2. desember
Om bedriften
Learn today. Grow tomorrow.Task er leverandør av læringsopplevelser og læringsteknologi (EdTech) som gir effekt. Vi samarbeider med EdTech-partnere som Valamis (FI), Elucidat (UK) og CrossKnowledge (FR). Vi er 13 engasjerte medarbeidere, som hjelper offentlige og private virksomheter med å skape læring som gir dokumentert effekt. Våre verdier er Treffsikker, Engasjert, Ansvarlig og Medspiller (TEAM).
Vi er en foretrukken partner for helhetlig læring og kompetanseutvikling. Gjennom to tiår har vi bygger et robust, lønnsomt og voksende selskap med økende andel lisens- og supportinntekter.
Rollen som Customer Success Manager er helt sentral for å styrke vårt fokus på kundetilfredshet og langsiktig vekst. Du vil ha en direkte innvirkning på hvordan vi utvikler og forbedrer våre tjenester for å møte kundenes behov.
Vi ser etter en person som:-
Har erfaring fra B2B-salg av SaaS-løsninger, kundesuksess eller konsulentvirksomhet
-
Har teknisk forståelse og er nysgjerrig på nye verktøy (vi lærer deg plattformene)
-
Har kommersiell nese --- ser muligheter der andre ser problemer
-
Er pedagogisk og relasjonssterk --- forstår hvorfor kunden står fast
-
Jobber strukturert og dokumenterer kundedialog og innsikt
-
Er opptatt av å forstå kundens kontekst for å kunne tilby de beste løsningene
-
Ser support som en mulighet for vekst og utvikling for kunden
-
God skriftlig og muntlig, både på engelsk og norsk
-
Erfaring med LMS eller e-læringsverktøy
-
Erfaring fra konsulentbransje eller lignende kundeansvarlige roller
Arbeidsoppgaver
Som Customer Success Manager -- EdTech blir du bindeleddet mellom teknologi, læring og kundeopplevelse. Du vil:
-
Gi brukerstøtte og oppfølging av våre EdTech-løsninger (Valamis, Elucidat, CrossKnowledge)
-
Lede implementeringsprosjekter for nye kunder
-
Konfigurere og tilpasse kunders portaler
-
Identifisere vekstmuligheter gjennom kundedialog
-
Være teknisk og kommersiell støtte for Customer Growth-teamet
Vi tilbyr
Vi tilbyr en fleksibel arbeidshverdag med muligheter for faglig utvikling, konkurransedyktig lønn, og andre fordeler som kan være attraktive for deg.
-
En variert arbeidshverdag med kombinasjon av support, prosjekter og kunderelasjoner
-
Spennende kunder i både offentlig og privat sektor
-
Tett samarbeid med erfarne pedagoger, konsulenter og teknikere
-
Arbeidssted i Oslo (hovedbase) eller Kristiansand
-
Muligheten til å påvirke utviklingen av fremtidens læringsløsninger i Norge
Kontaktperson for stillingen
Lasse HamreDirektør for forretningsutvikling
lasse@task.noOm bedriften
Det er menneskene i virksomheten som iverksetter endring, noe som krever kontinuerlig læring og involvering på alle nivåer. Vi forstår mennesker og har verktøyene som skal til for at endring faktisk skjer.
Med kompetanse på innsikt, læring og teknologi, danner vi Norges ledende miljø innen digitale læringsopplevelser.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2a1ff0e5-e679-43b0-b317-0b714be1810f
- Sist endret
14. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
436675790
Lignende annonser
Customer Success Manager
Arbeidsgiver
Task Alliance As Avd Oslo
Sted
Oslo, Kristiansand, Oslo
Customer Success Manager
Arbeidsgiver
Foodspace AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Kindly
Sted
Oslo