Innkjøpsrådgiver Bygg og eiendomsdrift
Org. nr: - Stillingsident: 4416798340 Presentasjon av stillingen:
Sykehusinnkjøp HF, divisjon Midt-Norge gjennomfører anskaffelser og følger opp avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Midt-Norge. Vi arbeider tett med fagpersoner og andre bidragsytere for å komme fram til løsninger som er til det beste for pasientbehandlingen, samtidig som vi ivaretar vårt samfunns- og miljøansvar.
Vi ønsker nå å ansette 1 innkjøpsrådgiver i 100 % stilling ved vårt kontor i Trondheim. Innkjøpsrådgiver i denne stillingen skal gjennomføre og følge opp tildelte anskaffelsesprosjekter, samt bistå med avtaleoppfølging. Du vil i samarbeid med faglige ressurser være sentral i å legge til rette for at helseforetakene får best mulige produkter og tjenester til sin primæroppgave -- god og sikker pasientbehandling.
Sykehusinnkjøp divisjon Midt-Norge består i dag av 33 ansatte. Divisjonen har hovedkontor i Trondheim og har for øvrig kontorer i Levanger, Stjørdal, Molde og Ålesund. Du vil bli en del av en innkjøpsorganisasjon som på landsbasis har over 265 medarbeidere. Som en av Norges største offentlige
innkjøpsvirksomheter vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling for vår divisjon og den enkelte medarbeider gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet. Det må påregnes noe reisevirksomhet i forbindelse med jobben.
Arbeidsoppgaver
- Ledelse av større anskaffelsesprosjekter lokalt, regionalt og nasjonalt
- Sikre gode innkjøp gjennom tett samarbeid med fag på sykehusene
- Bidra til god avtaleimplementering og oppfølging
- Bidra til videreutvikling av arbeidsprosesser og verktøy i innkjøpsprosessen
- Prosjektledelse og deltakelse i utviklingsprosjekter
- Rådgivning innen anskaffelsesområdet
- Bidra med analyse og strategiarbeid
- Arbeidsområdet er innen kategori bygg og eiendomsdrift
Kvalifikasjoner
- Utdanning fra universitet eller høyskole
- Lang relevant erfaring kan erstatte krav om formalkompetanse
- Kunnskap og erfaring fra gjennomføring av anskaffelser er en fordel
- Erfaring fra prosjektledelse og prosjektarbeid
- Erfaring med offentlige anskaffelser
- Kjennskap til bygg og eiendomssektoren er en fordel
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner og evne til god nettverksbygging internt og eksternt
- Analytisk, strukturert og nøyaktig
- Evner å arbeide selvstendig og i team, samt jobbe i et tverrfaglig miljø
- Resultatorientert og initiativrik
- Positiv og løsningsorientert
- Bidra til et godt og positivt arbeidsmiljø
- Stillingen krever meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Personlig egnethet tillegges stor vekt
Vi tilbyr
- Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
- Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
- Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
- Pensjonsordning i KLP og gode forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.
Kontaktinformasjon
Ingrid Fagerholt, Avdelingsleder, 95263884, ingrid.fagerholt@sykehusinnkjop.no
Arbeidssted
Abelsgt 5
7030 Trondheim
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Divisjon Midt-Norge
Referansenr.:4416798340
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 25.08.2021
Om bedriften
Sykehusinnkjøp HF er et nyetablert nasjonalt foretak som skal levere innkjøp og innkjøpsrelaterte tjenester for norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret ligger i Vadsø, og vi har divisjonskontor i hele landet. Sykehusinnkjøp HF skal ha strategisk og operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Se ogsåsykehusinnkjop.no