Kundebehandler
Jobbnorge ID: 170612
Om stillingen
Vi har ledig sommervikariat fom 24.06.19 tom 09.08.18, som konsulent hos Statens Servicesenter i Engerdal.
Du får jobbe med
- Sentralbordtjenester; svare på telefoner og e-post
- Kundesenter- og kontoroppgaver
- Andre oppgaver vil kunne bli tillagt stillingen ved behov
Kvalifikasjonskrav
Nødvendige kvalifikasjoner:
- Det kreves utdanning som minimum tilsvarer videregående skole, relevant yrkeserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Det kreves meget gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig. Du må også kunne muntlig engelsk godt
- Erfaring fra bruk av PC som arbeidsverktøy og internett som informasjonskilde
Ønskelige kvalifikasjoner:
- Det er ønskelig med relevant erfaring fra kundeorientert virksomhet, eksempelvis sentralbord eller resepsjon
- Det er ønskelig med erfaring med håndtering av ekspedientsystem og/eller andre administrative støttesystemer
- Det er ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltning
Personlige egenskaper:
- God samarbeidsevne vektlegges
- Godt humør og serviceinnstilling vektlegges
- Gode og tydelige muntlige kommunikasjonsevne vektlegges
- Du må ha evne til å tilegne deg og videreformidle informasjon
- Du må være strukturert og punktlig
Personlige egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Vi ønsker deg velkommen inn i et arbeidsfellesskap med dyktige kolleger som er stolte av jobben sin. I DSS er det et godt arbeidsmiljø, du får gode kollegaer og utviklingsmuligheter. Som statlig etat er DSS underlagt lov- og avtaleverk som sikrer de ansatte ryddige arbeids-og tjenesteforhold. Vi kan tilby et bredt tilbud av sosiale, kulturelle og sportslige aktiviteter. Pensjons- og forsikringsordning i Statens pensjonskasse.
Les mer om å jobbe hos DSS her
Lønn: Stillingen lønnes som stillingskode ( 1065 ) konsulent som fortiden utgjør fra kr 353 400 - 409 100 pr år, avhengig av kvalifikasjoner og erfaring. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse. Stillings- og lønnsinnplassering avhenger av erfaring og kvalifikasjoner.
Slik søker du
Søknad sendes elektronisk via linken "Søk stillingen" øverst på denne siden. Legg ved vitnemål og eventuelle attester.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøre vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten.
DSS samarbeider med Meditor for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.
Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. I DSS er det derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne og hull i CV. Opplysninger om dette kan bli brukt til registreringsformål. Som IA-bedrift vil vi tilrettelegge arbeidsforholdene for personer med nedsatt funksjonsevne.
Kontaktperson: For nærmere opplysninger om stillingen kontakt:Seksjonssjef, Frank Willy Lie Bråten, e-post: Frank-Willy-Lie.Braten@dss.dep.no / Telefon 62 45 86 80
Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no
Om bedriften
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) ivaretar sikkerhetstjenester, digitale tjenester og fasiliteringstjenester for departementene. Våre felles verdier er; hjelpsom, engasjert og profesjonell. DSS er underlagt Kommunal- og moderniseringsdepartementet, har ca. 700 ansatte og er lokalisert sentralt i Oslo.
Avdeling for kommunikasjon og HR (KH) har ansvar for kundedialog, kommunikasjon, HR-tjenester og arkiv internt i DSS. I tillegg leverer vi fellestjenester som bedriftshelsetjeneste, rekrutteringsverktøy og ulike informasjonstjenester som sentralbord, bibliotek og 22. juli-senteret.
Statens servicesenter i Engerdal (SSiE) tilbyr sentralbord- og kundesentertjenester til 26 statlige etater og virksomheter.