Tide konsernet ser etter deg som brenner for å gi god kundebehandling.
Tide AS vokser og med nye og spennende kunder utvider vi nå Kundesenteret og søker etter flere selvstendige og serviceinnstilte kundeveiledere til vårt kundesenter, som kan tiltre snarest. Ansettelse vil skje fortløpende og vil være deltid med mulighet for fast ansettelse. Tide er Norges nest største busselskap. Vi arbeider for å være en lønnsom, fremtidsrettet og ledende leverandør av kollektivtransport og reiser i Skandinavia. Vi er stolte av å være en viktig samfunnsaktør i folks hverdag. Du kan gjøre en forskjell både for kunder og Tide! Som kundeveileder hos oss må du være glad i å snakke med mennesker, vi møter våre kunder profesjonelt og strekker oss langt for å ivareta deres behov. Vi ser etter deg som er opptatt av kvalitet og service og liker å hjelpe andre. Du er nøyaktig, strukturert og finner løsninger selvstendig i en hektisk, men gøy hverdag. I denne jobben kreves det at du behersker norsk muntlig og skriftlig meget godt. Samtidig må du ha gode engelsk kunnskaper. Tallforståelse og god grunnleggende IT kunnskap (MS Office) er nødvendig. Videre må du håndtere kundehenvendelser i ulike media (Telefon, epost, chat, Facebook). Det er en fordel med erfaring fra lignende arbeid, samt gjerne ha kjennskap til ordrebehandling og forståelse for logistikk. Erfaring og en spennende hverdag. Du vil få god opplæring og spennende utfordringer i et selskap i vekst. Er du en utadvendt person, har godt humør og sammen med et team vil bidra til gode reiseopplevelser, kontakt oss snarest. Søk på stillingen
Om bedriften
.