Resepsjonist med servicetalent til nytt kontorhotell!
House of Oslo blir et eksklusivt og moderne kontorhotell med tilhørende møterom som åpner i VIA -- sentralt i Vika. Hos House of Oslo skal man bli ivaretatt som en hotellgjest, og setter derfor service høyt. House of Oslo er fordelt over tre plan, som tilbyr bemannet resepsjon, møterom, kontorer og fellesarealer. Som en del av VIA tilbyr House of Oslo en løsning utenom det vanlige, hvor alt er tilrettelagt for en sømløs arbeidshverdag. Dette med sin sentrale beliggenhet og rikelige tjenester i bygget
Til stillingen som resepsjonist/møteromsvert ser vi etter deg som ønsker å yte den beste service som første kontaktpunkt ut mot kunder og besøkende til House of Oslo. Det er en selvfølge for deg å møte kunden med et smil, og du ser lett hva som skal gjøres for å opprettholde et generelt høyt servicenivå. Du er trygg, profesjonell og trives i et business-miljø der du får ansvar for å følge opp besøkende og gjester, og legge til rette for at de får en best mulig arbeidshverdag.
Dine hovedoppgaver vil være å ta imot besøkende, telefoner, ha ansvar for møterom, sørge for at AV-utstyr fungerer, servere mat og drikke mm. Rollen er en kombinasjon av praktiske oppgaver og ad-hoc og du bør derfor trives i en jobb der du er litt «på farten». Kjenner du deg igjen i beskrivelsen? Da kan dette være den rette jobben for deg og vi ser frem til å motta din søknad.
Vi tilbyr:
- En servicerolle som er både praktisk og administrativ
- Arbeidstid hverdager mandag-fredag (dagtid)
- 6 måneders engasjement (evnt. forlengelse ved behov)
- Oppstart 1. september
- Beliggenhet i flotte nye lokaler i Vika, Oslo
- Adecco Fordelsprogram fra dag én (rabatt på trening, kurs mm.)
- Ca. 380 000,- i årslønn
Arbeidsoppgaver:
- Resepsjonstjeneste - første kontaktpunkt for kunder og besøkende
- Klargjøre møterom -- oppsett og AV-utstyr
- Daglig tilsyn av senter (ta ut av oppvaskmaskin, rense kaffemaskiner, ta runder i bygget for at alt ser bra ut)
- Servering av mat og drikke
- Følge kunden gjennom dagen og være behjelpelig med spørsmål og tjenester
- Ta imot pakker og post
- Små og store events og arrangementer
- Andre oppgaver kan tilkomme
Kompetanse:
- Erfaring fra tilsvarende rolle, evnt. hotell, reiseliv, event
- Relevant høyere utdanning er ønskelig
- Svært serviceinnstilt
- Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
- Praktisk tilnærming og løsningsorientert
- Behersker også engelsk bra
- Vanlig gode IT-kunnskaper MS Office
- Du trives med en litt fysisk aktiv rolle i et formelt miljø
For spørsmål om stillingen kontakt Adecco ved Hege Fraser, tlf.: 23290000. Søknader behandles fortløpende.
Velkommen med din søknad!