Rådgiver / KAM
Lindbak IT vokser videre og har nå behov for flere dyktige hoder.
Vi søker en person med god teknisk- og forretningsforståelse, som ser og
formidler merverdien av de produktene vi leverer. Du vil bistå våre kunder
med den digitale arbeidsplassen. (Digital Workplace)
Teknologi og digitalisering står mer sentralt enn noensinne i samfunnet, og som ansatt hos oss får du være med på denne reisen. Våre kunder har høyt fokus på sikkerhet og kvalitet, og som Rådgiver i Lindbak IT vil du være med å sikre at våre kunder gis best mulig oppfølging og relevante tjenester.
Ansvar og arbeidsoppgaver:
· Oppfølging, kundepleie og rådgivning til egen kundeportefølje
· Identifisere oppsalgsmuligheter og reforhandle eksisterende kontrakter
· Sikre en god kundeopplevelse
· Gjennomføre og dokumentere kundemøter
· Delta på kundearrangement
· Utarbeide tilbud
· Besvare anbud
Kvalifikasjoner:
· Relevant arbeidserfaring og resultatoppnåelse fra kundepleie og relasjonsbygging.
· Erfaring fra løsningssalg innen IT.
· Genuint engasjement for IT.
· Erfaring med å produsere skriftlig materiale.
Egenskaper:
· Serviceinnstilt
· En god forvalter som ser muligheter og evner å forstå kundens behov
· Er positiv og entusiastisk, selv i vanskelige situasjoner
· Liker å fullføre det du har begynt på selv når du møter motstand
· Produkt kompetanse eller sertifiseringer innen Microsoft Azure, Microsoft 365, Cisco, Cisco Meraki osv.
?Vi tilbyr:
· En trivelig arbeidsplass med spennende framtidsutsikter
· Selvstendige, utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
· Du blir en del av et kompetent fagmiljø og en unik organisasjon
· Konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning og svært gode forsikringsordninger
Arbeidssted Hamar eller Oslo