Er du genuint opptatt av kundeservice og kommunikasjon?
Arkiv- og kommunikasjonstjenesten er en del av stab- og støtteenheten i Oppdal kommune, og består av åtte dyktige medarbeidere.
Vi har nylig samlet funksjonene post, arkiv og sekretariat og service til ett tjenesteområde. Sammen med IKT-tjenesten har disse et spesielt ansvar for forbedring og digitalisering av våre løsninger for innbyggerservice, kommunikasjon og samhandling. Vi søker en engasjert medarbeider som har erfaring med og brenner for kundeservice.
Nye løsninger og verktøy gir oss mulighet til å forbedre hvordan vi kommuniserer og samhandler med innbyggere, folkevalgte, næringslivet og i vår egen organisasjon.
Som kundebehandler skal du først og fremst vise vei til gode svar, nyttig informasjon eller rett person. Tjenestene er mange, og spørsmålene er varierte. Noen skriver til oss, noen ringer og noen møter opp på rådhuset. Flere og flere søker på nettet for å finne svaret selv. Så du blir en viktig del av laget som skal bidra til at hjemmesida og intranett alltid er oppdatert og tilgjengelig for alle.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare alle typer henvendelser, og gi våre kunder nyttig informasjon og god veiledning
- Oppdatere våre digitale kanaler for kommunikasjon og samhandling
- Bidra til god, korrekt og effektiv saksbehandling og oppfølgning
- Være oppdatert om våre tjenester og betingelser
- Veilede innbyggere og ansatte i bruk av våre digitale løsninger
- I kommunen vår må alle bidra der det trengs, så ta høyde for endring i arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning som fagarbeider eller fra høgskole/universitet
- Relevant erfaring fra kundebehandling kan kompensere for utdanningskravet
- Praktisk erfaring med kundebehandling og målrettet kommunikasjonsarbeid
- Svært god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- God kompetanse på digitale verktøy
Fordel for stillingen:
- Trives med teamarbeid og kundebehandling
- Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe under press
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på engelsk
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt og imøtekommende
- Høy grad av fleksibilitet
- Nøyaktig og strukturert
Link til søknadsskjema: Send søknad