Seljestad ungdomsskole har ledig stilling som rådgiver/avdelingsleder
Er du vår nye medarbeider?
Vi har fra 01.08.2019, ledig 100% stilling som rådgiver/avdelingsleder og ønsker deg med i vårt team. Stillingen innebærer 80 % som rådgiver og 20 % som avdelingsleder.
Vi trenger deg som:
Har godkjent undervisningskompetanse for tilsetting i grunnskolen.
Det er ønskelig med erafaring/eller kompetanse innen skoleledelse.
Samt karriereveiledning og/eller sosialpedagogisk rådgivning.
For minoritetsspråklige søkere: Du må levere dokumentasjon på bestått norskprøve nivå B2.
Dette kan fravikes dersom du kan vise god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Vi ønsker at du:
Har gode lederegenskaper og evne til å kommunisere tydelig, være løsningsfokusert, utviklingsorientert og besluttningsdyktig.
Er en teamarbeider, i tillegg til å ha evne til å arbeide selvstendig samt ta ansvar for egne vurderinger.
En lagspiller som kan bidra til at andre også lykkes.
Full av gode og kreative ideer som kan være med å bidra til gode løsninger.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
Er å inngå i skolens lederteam, med oppgaver knyttet til ansatte (personalansvar) og elever.
Du må like å arbeide selvstendig, men samtidig utvikle gode samarbeidskulturer.
Delen av stillingen som rådgiver inbefatter utdanningsvalg, og å forberede elevene til videregående skole.
Litt om oss
Seljestad Ungdomsskole har rundt 330 elever. Skolen ligger i flotte lokaler ca.1,5 km sør for sentrum. Våre elever skal oppleve et trygt og godt læringsmiljø, der de mestrer og utvikler seg faglig og sosialt. Vårt mål er at våre elever skal prestere på nasjonalt nivå eller høyere. Det betyr at et godt kvalifisert personale skal legge vekt på tilpasset undervisning og spesiell tilrettelegging, for læring og trivsel for elevene. Seljestad ungdomsskole er mottaksskole for
flerspråklige elever. Fra skolestart 2019 er det oppstart av et kommunalt Ressurssenter som skal lokaliseres hos oss. Ressurssenteret skal være et tilbud for elever med særskilt store tilretteleggingsbehov.
i Harstad kommune får du
En spennende jobb der du kan vokse og utvikle deg i godt og sosialt arbeidsmiljø, med stor takhøyde.
Stor selvstendighet og innflytelse i diskusjoner og utvikling samt spennende utfordringer sammen med dyktige og imøtekommende kollegaer.
Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger. Om du får kostnader i forbindelse med flytting, dekkes flytteutgifter i henhold til kommunens reglement.
Alle ansatte i Harstad kommune medvirker til kontinuerlig forbedring i arbeidsprosessene på avdelingene og omsetter kommunens felles verdiplattform (åpenhet, respekt, engasjement, ansvarlighet, læring og utvikling) til praksis i egen hverdag.
Søknaden sender du elektronisk på denne siden (Søk på stilling). Det er dessverre ikke mulig å sende med vedlegg til søknaden. Attester og vitnemål må derfor medbringes til intervju. For tilsetting innenfor oppvekst, barnevern eller helse- og omsorg kreves det godkjent politiattest forevist før tilsetting.
Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt med vår personalservice på tlf: 90887391/94165082/91554528.
I henhold til offentlighetsloven kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet.
Harstad kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.
Er du fortsatt i tvil? Ta kontakt med våre kontaktpersoner.
Om bedriften
Harstad kommune har ca 25.000 innbyggere og er regionsenter og handelssenter i Sør-Troms. Kommunen er oljesenter i Nord-Norge og har et godt og variert næringsliv. Harstads beliggenhet med nær tilgang til fjell, sjø, skog og mark gir gode muligheter til et allsidig friluftsliv. Harstad kommune har et rikt og variert kulturliv og er vertskommune for Festspillene i Nord- Norge.Harstad kommune har fokus på kontinuerlig forbedring og medarbeiderdrevet utvikling av våre tjenester.