InfoCare søker Deskside Support (intern IT-support) i Bergen
Vi søker DEG - som med et glimt i øyet liker å hjelpe andre med deres IT utfordringer.
InfoCare har en rekke samarbeidspartnere, der InfoCare har tatt over hele eller deler av intern IT-support. Vi søker nå en ressurs som kan gå inn i en rolle som "intern IT-support" på en av våre kundelokasjon ved Kokstad.
Fast 100 % stilling, med oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver:
InfoCare har en rekke samarbeidspartnere, der InfoCare har tatt over hele eller deler av intern IT-support. Vi søker nå en ressurs som kan gå inn i en rolle som "intern IT-support" på en av våre kundelokasjon ved Kokstad.
Fast 100 % stilling, med oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver:
- Klientsupport, klargjøring/oppsett/feilsøking
- Håndtering av "tickets"
- Onsite ressurs for lokasjonens brukere
- Telefonsupport
- Support på kundens applikasjoner
- IT-faglig bakgrunn fra IKT-servicefag eller lignende, relevant IT erfaring kan kompensere for dette.
- God kompetanse på Windows PC, samt mobile enheter
- Kompetanse på Office 365 & Azure / InTune
- Høy servicegrad og glad i å hjelpe andre
- Beherske norsk/engelsk skriftlig og muntlig
- Gode kommunikasjonsegenskaper
- Konkurransedyktige betingelser
- En aktiv og variert arbeidshverdag
- Profesjonelle systemer for timeregistrering
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og utviklingsmuligheter i et nordisk konsern
Om bedriften
InfoCare er Nordens største tjenesteleverandør innen installasjon, support og vedlikehold på IT- og teknologisk utstyr. Selskapet spesialiserer seg på bedriftsmarkedet og jobber tett med IT-tjenester til ledende forhandlere, IT-produsenter og IT-systemintegratorer. I dag bistår selskapet sine kunder med alt fra på-stedet support, feilretting, reparasjon, og helhetlig logistikk innen håndtering av IT-hardware.
InfoCare har vært en pålitelig IT-servicepartner i Norden i mer enn 35 år. Selskapet har en enestående kapasitet, og leverer førsteklasses service basert på kundens behov og kan være hvor som helst i Norden på kort tid, 365 dager i året. InfoCare har høyt kvalifiserte, sertifiserte og erfarne teknikere, som leverer gode kundeopplevelser. Selskapet har også lang erfaring innenfor prosjektledelse, samt dedikerte IT-ressurser for korte- og langvarige oppdrag.