1st Line Agent
Til vårt kundeservice senter i Borås, Sverige, søker vi etter agenter som er flytende (både muntlig og skriftlig) i det norske språket.
H&Ms globale kundeservice er en flerkanal og multi-brand organisasjon med fokus på kundedialogen gjennom kundens reise. I dag har kundeservice rundt 2400 ansatte globalt, og har så langt etablert 9 kundeservice sentre rundt om i verden. Vårt kontakt senter er åpent 364 dager i året med åpningstider:
Mandag - fredag 07.00-21.00
Lørdag - søndag 09.00-19.00
(med unntak for noen røde dager)
Dine ansvarsområder
Jobben til en H&M 1st Line Agent kommer med mye ansvar -- og mye moro. Din to-do liste inkluderer:
• Gi utmerket kundeservice via våre kanaler.
• Håndtere alle kundekontakter med interesse og omsorg.
• Kontinuerlig forbedre våre prosesser ved å prøve nye måter å jobbe på.
• Guide kundene og kollegaer i samtalen.
Dine ferdigheter
Som alle hos H&M tror vi at du er en salgsbevisst, sosial, åpen, kommunikativ og ambisiøs lagspiller som er full av driv og optimisme. Dine personlige egenskaper inkluderer også:
• Du er en god rollemodell som lever opp til H&Ms verdier.
• Du er nøyaktig og presis i ditt arbeide.
• Du er strukturert.
• Du tar egne initiativer og finner informasjon når det trengs.
• Du er en lagspiller men er også komfortabel med å jobbe selvstendig.
• Du har gode kommunikasjonsevner og en lidenskap for service.
• Du kan takle en høy arbeidsbelastning.
• Du har god datakompetanse.
• Du har interesse for mote og klær.
• Du snakker og skriver flytende norsk og har gode kunnskaper i engelsk.
Høres dette interessant ut?
Kontrakten er på fulltid (40 timer/uke) og inkluderer arbeidstid på kvelder og helger.
Søk på stillingen med din CV og personlige brev via våre svenske karrieresider.
Spørsmål kan rettes til sanna.sigstam@hm.com eller patric.nilsson@hm.com.
Om bedriften
The H&M group includes eight clearly defined brands --- H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M Home, ARKET and Afound. Together our brands offer customers a wealth of styles and trends within fashion, beauty, accessories and homewares as well as modern, healthy food. Each brand works with constant improvements of their ranges to always be relevant, while the H&M group's investments in the supply chain, tech, advanced analytics and AI will also benefit customers of all the brands in the group.