Førstekonsulent
Org. nr: - Stillingsident: 4301398314 Presentasjon av stillingen:
Fast stilling som førstekonsulent i Vedtaks- og ordreavdelingen
NAV hjelpemiddelsentral Vestfold og Telemark er en del av et nasjonalt kompetansemiljø, med 1300 ansatte fordelt på 12 enheter og en styringsenhet. Vi er et ressurs- og kompetansesenter for tilrettelegging av tekniske hjelpemidler for mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Hjelpemiddelsentralen skal bidra til likeverdige og helhetlige problemløsninger gjennom tekniske/ergonomiske tiltak, tolketjeneste for døve/døvblinde samt effektiv ressursutnyttelse.
Vi har for tiden ca. 100 årsverk, og holder til i Sandefjord og Skien. Avdelingene i Sandefjord og Skien skal etter hvert samlokaliseres i fylket. Sted er ikke avklart enda. Det tas derfor forbehold om fremtidig fysisk lokalisering av stillingen, og endring av arbeidssted kan bli aktuelt.
Det foregår flere utviklingsprosjekter som innebærer at vi er inne i en spennende periode som byr på interessante utfordringer
Vi har en ledig fast stilling som førstekonsulent i Vedtaks- og ordreavdelingen ved vårt kunde- og ordresenter på lokasjon Skien. Noe arbeid for og på lokasjon Sandefjord kan påregnes.
Arbeidsoppgaver
- Kundemottak/resepsjonsoppgaver
- Sentralbord
- Journalføring
- Bestillinger, opprettelse av serviceforespørsler, bytter etc.
- Enklere saksbehandling
- Mulig også arkivoppgaver
Kvalifikasjoner
Du må ha:
- Minimum fagbrev innenfor kontor- og administrasjonsfag eller som helsefagarbeider
- Svært god digital og administrativ kompetanse
- Gode norskkunnskaper
- Førerkort klasse B
Søkeren må kunne dokumentere/sannsynliggjøre alle MÅ-krav
Vi ønsker at du har:
- Erfaring fra sentralbord, kundeservice og saksbehandling -- fortrinnsvis fra statlig bedrift
- Gode IKT-kunnskaper
- God relasjonell kompetanse
Personlige egenskaper
- Rask og effektiv
- Resultatorientert
- Omstillingsdyktig
Vi ønsker også at du er ryddig, systematisk og utadvendt, initiativrik og tåler stress. Vi står overfor store endringer, også organisatorisk, så nye eller flere oppgaver enn de som tilligger stillingen i dag må påregnes. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde Aktive og engasjerte kolleger Lønnstrinn 49-55 (kr 442.300 -- 488.000) avhengig av ansiennitet Pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
Spørsmål om stillingen kan rettes til avdelingsleder Sølvi Prytz, telefon 46 91 79 90.
Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.
Kontaktinformasjon
Sølvi Prytz, 46 91 79 90
Arbeidssted
Bedriftsvegen 46
3735 Skien
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4301398314
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 30.10.2020
Om bedriften
NAV leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
NAVstilling