Rådgiver anskaffelse
Org. nr: - Stillingsident: 4242517736 Presentasjon av stillingen:
Kontrakt og anskaffelsesseksjonen (KAS) er etatens faginstans på anskaffelser og kontraktsforvaltning. Seksjonen skal bistå og gjennomføre anskaffelser i
samarbeid med interne oppdragsgivere, samt bidra med innkjøpsfaglig og juridisk
rådgivning.
Seksjonen skal ha ansvar for oppfølging av rammeavtaler og kontrakter i samarbeid med interne oppdragsgivere for hele etaten.
Arbeidsoppgaver
- Inngåelse og oppfølging av rammeavtale, entrepriser og enkeltanskaffelser i samarbeid med interne oppdragsgivere
- Koordinere etatens aktiviteter i konkurransefasen og utarbeide konkurransedokumenter
- Evaluere leverandører og tilbud, forhandle med leverandører og utarbeide kontraktsdokumenter
- Foreta markedsundersøkelser, leverandørutvikling og oppfølging
- Yte innkjøpsfaglig bistand overfor øvrige deler av etaten
- Bidra i arbeidet med å videreutvikle rutiner og prosedyrer i seksjonen
- Bistå med andre oppgaver som faller naturlig inn under utvikling av stillingen
Kvalifikasjoner
- Økonomisk/teknisk/juridisk utdannelse på universitet/høyskolenivå, minimum bachelor nivå
- Erfaring fra arbeid med anskaffelser i større offentlig eller privat virksomhet er en fordel
- Kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser er en fordel
- Relevante kunnskaper innen IT
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk
- Søker må kunne autoriseres/sikkerhetsklareres til nivå Konfidensielt i henhold til sikkerhetslovens bestemmelser
Personlige egenskaper
- Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- Strukturert, nøyaktig og grundig
- Evner å arbeide systematisk og selvstendig
- Evne til tverrfaglig kommunikasjon og samarbeid
- Evner å levere arbeid med riktig kvalitet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Tverrfaglig samarbeid innenfor et godt kompetansedrevet miljø
- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en virksomhet som betyr mye for mange
- Profesjonelt miljø med hyggelige kolleger
- Gunstig pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for trening i arbeidstiden
- Årslønn fra kr. 609 300 til kr. 723 900 avhenging av erfaring og kompetanse
Kontaktinformasjon
Laila Olafsen, Seksjonsleder, 21802180/971 15 430
Arbeidssted
Herslebs gate 5
0561 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oslo kommune
Referansenr.:4242517736
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.06.2020
Om bedriften
Vann- og avløpsetaten forvalter samfunnskritisk infrastruktur til en verdi av nærmere 100 milliarder kroner, og hver eneste dag benytter mer enn 700 000 innbyggere seg av våre tjenester. Sammen er vi 600 ansatte som deler visjonen «vi skal gi rent vann til nytte for mennesker og natur i Oslo». Våre hovedmål er derfor å sikre innbyggerne nok drikkevann av høy kvalitet og å håndtere avløpsvannet slik at byens miljø, vassdrag og fjord blir ivaretatt på en god måte.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.