Spennende og allsidig lønnsspesialist til internasjonal teknologiaktør!
Vi søker en allsidig lønnsspesialist som liker å jobbe i grensesnittet økonomi, HR og IT.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidsoppgaver:
- Fullfører selskapsspesifikke lønnskonfigurasjoner og analyser for spesifikke forretningssaker, dvs. for fusjoner, oppkjøp eller integrasjoner.
- Koordinerer behandling av lønnsinformasjon blant teammedlemmer.
- Utarbeider og distribuerer ulike lønnsrapporter for kunder og ledelse.
- Grensesnitt med HR og IT for å sikre at integrasjonskrav blir riktig kommunisert og implementert.
- Avstemming av lønnskontoer
- Svarer på henvendelser fra klienter eller ansatte knyttet til lønn og administrasjon.
- Pensjon og reiserelaterte henvendelser og arbeid knyttet til lønn.
- Høyere utdannelse, men erfaring vil også veie tungt
- God fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Fleksibel og serviceinnstilt med godt humør
Vi tilbyr en spennende rolle for et internasjonalt selskap med lange tradisjoner. Gode muligheter for faglig og personlig utvikling, i tillegg til konkurransedyktige betingelser.
Har du spørsmål til stillingen så ta kontakt med en av våre rådgivere. Vi kaller inn potensielle kandidater fortløpende.
Om bedriften
Addpersona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rekkruteringsarbeidere har bred erfaring innenfor faget.